31 Ağustos 2014 Pazar

WATSONS YÜZ SAUNASI ( yüz buhar makinası ) :

  Cilt bakımımı kendim yapmayı seven insanlardanım , bunda tabi ki güzellik kursunda aldığım eğitiminde katkısı olmuyor değil. Hangi ürünü hangi sırayla kullanmalıyım , neler yapmalıyım bildiğim için.o kadar parayı güzellik salonlarına vermek baya anlamsız.

  Bide güzellik salonuna gidiyorsun bilmediğin herkesin yüzüne uygulanan standart ürünleri kullanıyorlar kızartıyorlar, buharı fazla veriyorlar falan derken benim için tam bir hayal kırıklığı oluyor.

  Bu ürün cilt bakım ritüelimi fazlasıyla kolaylaştırdı. Eskiden yüzüme buhar vermek tam bir işkenceydi çünkü daha önce bir kabın içinde su koyup kaynatıp buhar yapıyorduk , ya da kettle (su ısıtıcı) ' ın içindeki suyun buharından faydalanıyorduk. Bu kötü bir şey mi kesinlikle hayır ama nefes alırken büyük sorunlar yaşıyordum , yüzümün heryerine aynı oranda buhar gitmiyordu gibi sorunlar...

   Watsons'ın kataloğunu incelerken bu yüz saunası gözüme çarptı . Yurt dışında böyle kullanışlı aletlerin satıldığını biliyordum ve hep denemek istiyordum hemen aldım ve kullanmaya başladım. Aslında alalı baya uzun bir zaman oldu ama yazısını ancak bugün yazabiliyorum 



Ürünün Özellikleri:

* İçerisinden su miktarını ölçmenize yarayan küçük bir kap çıkıyor.
* 30 ml ' lik bir haznesi var ve 20 dk boyunca buhar veriyor.
* İki tip başlığı var.
* Geniş olan başlığa yüzünüzü koyuyorsunuz buhar veriyor.
* Diğeri ise çok daha küçük bir burun başlığı, Buharı Solukla Ciğere Çekme aleti yazıyor broşüründe.

Ürünün Kullanımı:
1- Buhar makinasının içerisine max yazan kısma gelene kadar su dolduruyoruz.
2- Yüz yada soluma için olan başlığı takıyoruz
3- Ürünü fişe takıp buhar çıkana kadar bekliyoruz.
4- Buhar gelmeye başladıktan sonra 20 dk boyunca (içindeki su bitene kadar) yüzümüzü koyuyoruz
5- Bu süre siyah noktalarınızın yumuşaması için yeterli bir süre. Bu sürenin sonunda "komedon" aleti ile siyah noktalarımızı ve sivilcelerimizin içini boşaltabiliriz. Fakat bu aleti kullanırken çok dikkatli olmak gerekiyor kızarıklık veya iz bırakabilirsiniz. Siyah noktalarınızı peçete yardımıyla da sıkabilirsiniz. Sıkacağınız parmaklarınızı peçeteye sarıp tırnağınızla değil parmağınızla bastırarak sıkarsanız. İz kalma gibi bir problem de yaşamazsınız.

NOT: En kısa sürede cilt bakım rutinim ile ilgili bir yazı yayınlayacağım.

NOT 2: Bu güzel aleti bizimle buluşturduğu için watsons'a teşekkür etmek lazım

NOT 3: Facebookta grubum "Cilt bakımı ve Güzellik Sırları" bu yazıları orda daha önce yayınlamıştım şu an bloğuma geçiriyorum saygılar sevgiler :)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: