16 Ağustos 2014 Cumartesi

"MODA" Çift Yönlü Tırnağa Kolay Uygulama Sağlayan Oje ( Kalem Oje )


Tırnaklarınıza farklı desenler çizerek kendi tarzını yaratmak isteyenler için mükemmel ojeler.



Çift yönlü kullanım nedir? :

1. İnce Kalem ucu: Ojenin kalem kapağını çekin ve yavaşça ucundan tırnak boya çıkana kadar şişeyi sıkın. Sonra ayrıntılı desenler çizebilirsiniz.Ben yazı bile yazdım tırnaklarıma bildiğiniz kalem gibi . [Aşağıda resimde gördüğünüz minion şekillerini kalem ucuyla çizdik. Hatta sevgilim çizdi bütün desenleri gerçekten ]
2. Oje Fırçası: Ojenin kapağını çevirerek açtığınızda uzun, ince fırçası ortaya çıkıyor. Flormarın ince uçlu nail art ojeleriyle aynı fırçaya sahip. Fakat ben bu kısmı pek kullanacağımı sanmıyorum.

Flormarın nail art ojelerini aldım, yapıcam yaparım dedim uğraştım hatta özel nail art fırçası bile aldım kar etmedi. İstediğim şekilleri elde edemedim. Bi kaç düz çizgi,çapraz çizgi, french oje yapımında kolaylık sağladı o kadar! Fakat moda çift taraflı ojeler sayesinde istediğiniz bütün şekilleri hiçbir zahmete girmeden yapmanız mümkün ...

Ayrıca içindeki biterse akrilik boya ile doldurabilirsiniz ki yine ben öyle kullanmayı düşünüyorum. Şişenin ve o güzel kalem ucunun boşa gitmesini istemem. Kalem ucu tıkanırsa diye düşünmeyin çünkü altında kalem ucunun kuruma ihtimaline karşı bir iğne var ve fotoğrafta görebilirsiniz.

Benim aldığım kozmetik dükkanında 5 rengi kalmıştı. Renk kataloğunda 30 rengi mevcut. Simli, ışıltılı renkleri de bir harika. Umarım faydalı bir yazı olmuştur.





NOT: Sevgilinin oje süreni makbuldür. Hele birde Minion desenli  sürerse tadından yenmez =)




Güzel ve bakımlı günler diliyorum hepinize.

Hiç yorum yok: