14 Eylül 2014 Pazar

Maybelline AFFINITONE 24H Fondöten

 Maybelline markasını genel olarak seven rimellerini ve eyelinerlarını ayıla bayıla kullanan biriyim . Bu ürünü ise watsonsta %50 indirimle sudan ucuz denecek bir fiyata ihtiyaç dışı olarak aldım. Çünkü arkadaşlarım süper, süper ötesi , mükemmel gibi tanımlarla yerlere göklere koyamıyordu bloggerların ise favori ürünüydü. "Kader beni çağırıyor bu süper fondöteni al diyor, vay be ne şanslıyım hemde %50 indirimle alıcam" gibi iç seslerle aldım, biliyorum iç seslerim hepte şarkılar eşliğinde durumlara dahil oluyor , sesim berbat ya yazııkkk içinden çarkı söylüyor oda haklı napsınn ;) İşte böyle aldım bir sevinçle uyguladım ve " bana kaderimin bir oyunu mu bu? aldı paralarımı verdi çamuru!" şarkısını söyledim.



  Ön yargıya neden olmak istemem ama bu ürünü sevmeyen bir tek ben olamam ya! Ya da türkiyede yoğurt tenli tek kız benim galiba heyyy bloggerlar beyaz tenli birileri yok mu içiniz de!!



Neyse ürünün özelliklerine bakalım;

- Cam şişede ve pompalı süper hijyenik

- 12 ay kullanım süresi var, 30 ml çabuk tükenmiyor.



-  Fondötenin ismindende anlaşılacağı gibi 24 saat kusursuz görünüm vaad ediyor. Bence 24'ün  üçte biri demek istemişler 8 saate kadar bi gideri var.

-  Uygulaması kolay , kolay dağıtılıyor. Fırça ile sürmek en mantıklısı.

-  Eşit dağılıyor ve renk farklılıklarını gideriyor.



-  Kapatıcılığı güzel ortanın üstü bir kapatıcılığı var. Kızarıklıkları ,gözenekleri, lekeleri yok ediyor.

-  Pembe alt tonlu bir ürün ve en açık rengi bile cildime koyu geliyor.



-  Likit yapıda bir fondöten ne çok akışkan nede çok koyu, kıvamı ideal, ama ben sürünce cildime çamur sürmüşüm etkisi veriyor.

- Kapatıcılığı yüksek ve doğal bir görünümü yok aksine cildime maske efekti veriyor.

- Yıkaması ve çıkarması da zor bir ürün,

-  Fiyatı çok uygun.

- Bendeki ürün 10 ivory rengi, satıcı kızın en açık renk yönlendirmesi üzerine aldım. Renk skalası aşağıdaki gibi



  Ayyy daha fazla yazamıycam bu kadar daha fazla yerin dibine sokmak istemiyorum bu ürünü çünkü markanın diğer ürünlerini severek kullanıyorum. Galiba herkes için iyi benim için berbat bir ürün. Bu arada Maybelline AFFINIMAT fondöteni deniyeceğim onun bana uygun bir renk tonu mevcut ;) 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum ...




Hiç yorum yok: