4 Eylül 2014 Perşembe

DOĞAL TONİK: MİNERALLİ MADEN SUYU (Tüm Cilt Tipleri İçİn)

  Evde kullandığınız ve hala bitmeyen toniğiniz olduğundan haberdarım amaaa  Bu ev yapımı doğal katkısız ve işe yarıyor =))

  Maden suyu cilt için harika, doğal bir toniktir. İçinde bulunan maden tuzları+minerallerle cilde çok yararlıdır. Buzdolabında bekletip veya buz kaplarına maden suyunu döküp buz halinde kullanımının ise fevkalade yaralı olduğu söylenmektedir(nedeni malum soğuk cildi genç tutar). Ben buz kalıbına döktüğüm maden suyunu her gece veya her sabah artık nasıl denk gelirse (ama mutlaka her gün) bir adet kalıp buzu bütün yüzümde göz altlarım dahil gezdirerek eritiyorum ve inanılmaz derecede memnunum. Yüzümün parladığını ve sıkılaştığını anında görebiliyorum. Yararlarına gelirsek :

-Göz altı şişliklerini tamamen indiriyor ve kırışmasını önlüyor,
-Yüzünüzü gerip yaşlanmasını önlüyor ,
-Bir taraftan da minarellerle cildinizi besliyor ,
-Az zamanınız varsa sıkılaştırıcı niyetine kullanılabilir,
-Aynı zamanda gözeneklerin sıkılaşmasını sağlıyor.
-Maden suyuyla yüzünüzü yıkadığınızda parlak ve sağlıklı bir cilde sahip oluyorsunuz.

HER CİLT TİPİ İÇİN: Maden suyuna birkaç damla papatya yağı + gül suyu takviyesi yaparak cildinizi temizleyebilirsiniz. (fotodaki karışımım bu,fotodaki gibi süslü bir şişeye koyarak güzel bir görünüm elde edebilirsiniz ben bilerek fısfıslı bir şişeye koydum böylece tonik tasarrufu da sağlıyorum =) Ayrıca yüzüme püskürtme imkanı da sağlıyor)




KURU CİLTLER: Maden suyunun içine biraz süt ekleyerek cildin nemlenmesini sağlayabilirsiniz.


YAĞLI CİLTLER: Bir adet küçük limon sıkarak hem yüzündeki yağın emilmesini hem de gözeneklerin sıkılaşmasını sağlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok: