15 Eylül 2014 Pazartesi

Dax Sulphur Mucizevi Tırnak Bakım Ürünü (Kırılan, Uzamayan Tırnaklara ve Kötü görünümlü Tırnak etlerine son!)

   Ben ki bu ürünü bütün tırnak bakımı yazılarımda göstermiş, severek uyguladığımı belirtmiş ama yazısını yazmamış bir insanım. Bu dax ürünlerinin ilk kullandığım ürünü ve Ankarayı karış karış gezmeme rağmen zorlukla bulduğum bir ürün. İnstagramda bir çok kişi bu ürünü 20-30 lira gibi çok yüksek fiyatlara satıyor oysaki ürünün 6 lira gibi bir fiyatı var. Bu ürünü aldıktan sonra dax ürünlerinin bağımlısı oldum dax supergro ve dax neat and short ürünlerinide aldım severek kullandım. Evet onların yazılarını yazdım ilk aldığım ürünün yazısını en sona bıraktım ;)

   Beni tanırsınız tırnak için size zilyon tane sertleştirici ojeler önerdim . Flormar, pastel, kalyon, rimmel , sally hansen ve daha niceleri evet çok faydasını görüyoruz ama illaki bu ojeleri destekleyecek besleyici bir yağa ihtiyaç duyuyoruz. Size daha önce  menekşe,buğday ve kayısı yağı karışımımdan  ve tırnaklar üzerindeki etkisinden bahsetmiştim fakat herkesin böyle bir karışımı hazırlamak için her an vakti olmuyor böyle durumlarda bu mükemmel ürün devreye giriyor ne mi yapıyor?



*  Tırnakların daha hızlı uzamasını sağlıyor
*  Vitamin takviyesi ile tırnakları kütükilleri besler, renk dengesini sağlar.
*  Cildi yumuşatır / nem dengesini sağlar
*  El ve Ayak kremi
*  İçerdiği mentol sayesinde istenmeyen kokuları giderir

yazıyor kutusunda. Bakalım söylediği sonuçları sağlamış mı?

*  Dax sulphur vazelin kıvamında bir ürün ama elinizin ısısıyla eriyerek yağ formatına dönüyor.



*  Çok az miktarda ürün bütün tırnaklarınıza yetecektir. Ne kadar çok sürersem o kadar iyi gibi bir yanılgıya düşmeyin yeteri kadar uygulayın. Ürünü alalı 6 ay oldu ama fotoğrafta gördüğünüz gibi kolay tükenmiyor,



*   Emilimi krem gibi kolay olmadığı için ben geceleri sürüp uyuyorum sabaha mükemmel yumuşaklıkta tırnak etlerim ve beslenmiş tırnaklarımla uyanıyorum.

*  1 hafta boyunca her gün düzenli olarak tırnaklarınıza ve tırnak etlerinize masaj yaparak sürerseniz tırnaklarınızdaki uzamayı ve tırnak etlerinizdeki yumuşamayı farkedersiniz

*  Tırnaklarınız sararmasını engelliyor ve kırılma derdine son veriyor.
 
*   Çatlamış el ve ayaklarınız için üründen az miktarda elinize ayaklarınıza sürüp çorap ve eldiven takarsanız. Çatlak sorununuzu çözmüş olursunuz.


 
  Bu ürünü yeri geldi her gün tırnak etlerime sürdüm yumuşacık yaptı yeri geldi tırnaklarımın üzerine sürdüm, yeri geldi çatlamış el ve ayaklarıma sürdüm, kimi zamansa kurumuş dirseklerime sürüyorum yumuşacık ve bakımlı görünüyorlar. Bu nedenle bittikçe alacağım ve severek kullandığım ürünler arasında yer alıyor ;)

  Sizde Dax sulphur mucizesiyle biran önce tanışın derim, benim gibi arayıpta bulamayanlar için Pino kozmetik ve Hobi kozmetiklerde satılıyor.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum ;)

Hiç yorum yok: