18 Eylül 2014 Perşembe

L'oreal True Match Fondöten

   L'oreal bu güzel fondötenini Lauren Curtis'in elindede görünce sevgim kat kat arttı diyebilirim. Bu ürünü indirimde 2 adet alıp stok yapmıştım. Bu 2. ürün ve hergün kullanmaktan üst katmanı deforme olmuş =) Aslında içinde az miktarda ürün kaldığı için son zamanlarda elim gitmiyor bitirmeye kıyamıyorum bu ara 2 önemli gün var ve özel günlerde kullanacağım.



    Loreal ürünlerinin en sevdiğim yanı her zaman cilt rengime uygun tonu bulabiliyor olmam. Çünkü geniş bir renk skalası oluyor. Ama Lorealde en açık ton her zaman cildime uyuyor :)

    Ürünün janjanlı mükemmel bir ambalajı yok yani satış hilesi yok tamamıyla içindeki ürünün kalitesine güvenerek alıyorsunuz.

    Pompalı ve cam şişede. Cam şişeler her zaman daha güvenilir gelir plastiklere göre ayrıca ürünün pompalı oluşu istediğin miktarda ürünü alarak, ürün israfı yapmanı engelliyor.



    Ürün ince yapılı yani saydam ve su bazlı bir ürün bu da demek oluyor ki yağlı ve benim gibi karma ciltler için oldukça uygun.

    Kapatıcılığına hayran olduğum cildimi pürüzsüz gösteren sayılı fondötenden biridir kendisi ayrıca üstüne pudra uygulama derdeinizde yok çünkü pudralı bir bitiş sağlıyor.
   
    Cİlt renginizi eşitliyor. 

    SPF 17 ile cildinizi güneşin zararlı etkilerine karşı koruyor.

    Mat bir bitiş sağlıyor.



    Pudralı yapısı olduğu için altına mutlaka nemlendirici ve baz kullanmanız gerekiyor.

    Pudralı bitişi sayesinde gün içinde parlama sorunu yaşamıyorsunuz ki bu fondötende en çok aranan özelliklerden bir tanesi :)

     Belirtmemde fayda var ince yapılı olduğu için fırça ile uyguladığımda iz yapabiliyor bu nedenle genelde elimle veya beauty blender sünger yardımıyla sürüyorum. Böylece çok daha güzel bir bitiş elde ediyorum :)

     Bu ürünü Watsons indiriminden yarı fiyatına aldım 57-58 lira gibi bir fiyatı var ben 30 tlye aldım;)

     Bir sürü fondötenimin içinde sen en güzelsin ;)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

     

    

    

Hiç yorum yok: