28 Eylül 2014 Pazar

Sarımsak Kaşlı kız seni seviyorummm ( Kaş çıkarma kürü )

  Sözüm söz diyip paylaşımımı yetiştirdim  Kaşlarının çıkmamasından muzdarip olanlar , kaşım bana küsmüş çıkmıyor diyenler , boşluk var kaşıma girmiş yine zalım kuaför diyenler  ya da elimin ayarı yok aldım şekli bozuldu çıksınnn bana ne diyenler o zaman bizim için "Çıksın bu kaşlar" 

Tuz, badem yağı, zeytin yağı, sarımsak
                                         
Malzemeler;
Sarımsak (2-3 diş)
Tuz (bir tutam)
Bademyağı ( susam yağı, ceviz yağı, hindistan cevizi yağı, zeytinyağı) ( yarım çay kaşığı)

Sarımsakları plastik sarımsak ezeceği ile ezdim .
                                 
Hazırlanışı:
Sarımsakları bir miktar tuz karıştırarak eziyoruz, ister havanda ezin isterseniz benim gibi plastik sarımsak ezeceğinde ezin farketmez. Ezdiğiniz sarımsaklı karışımın içerisine saydığım yağlardan (badem yağı olur, zeytinyağı olur ,susam yağı, ceviz yağı, hindistan cevizi yağı bunlardan hangisi varsa elinizde) yarım çay kaşığı ekleyerek ve güzelce karıştırın. Bu karışımı şekil A bakınız benim kaşlarıma sürdüğüm gibi (tam kaşınızın üzerine sürün derinize gelmesin! Aman dikkat diyorum!) sürüp 3 dk bekletin . Yanma hissettiğiniz anda yıkayın hafif bir yanma oluyor bu normaldir fakat şiddetli bir yanma hissederseniz anında silin ve dalin,veya şampuanla köpürterek yıkayın . Sonrasında kaşınıza metal sürün ki sarımsak kokusunu alsın     
Sarımsakların üzerine tuzu atıp kaşık yardımıyla tekrar ezdim.

Kokulu mokulu ama işe yarıyor  2 haftada bir uygulayabilirsiniz.

Zeytinyağı ve badem yağı ekledim =)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum 

Bu da benim sarımsak kaşlı kız halim =)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çıktımı peki