17 Eylül 2014 Çarşamba

PUDRA ALDIM BAKIN NERELERDE KULLANDIM!

   Gratisin indirimden yararlanarak aldığım bu devasa boyuttaki pudrayı bir çok alanda kullandım ve bu yöntemleri sizlerle paylaşmak istedim. Birçoğunu zaten biliyorsunuz ama ben hem bilmeyenler için hem de tüm yöntemleri tek bir yazı altında toplamak istedim ;)


1) Saça Hacim Verme : Bu kullanım şeklini Toni&Guy'ın saç şekillendirici ve yağ emici pudrasından esinlenerek uyguladık ve sonuç gayet başarılıydı. Ben evde bulduğum ince uzun eski bir pudra şişesine doldurdum siz tuzluğa koyup uygulama yapabilirsiniz. Saç diplerinizin yağlandığını hissettiğiniz anlarda saç diplerine döküp parmak uçlarınız yardımıyla saç diplerinizin pudrayı iyice emmesini sağlamalısınız. Sarı saçlarda belli olmuyor fakat siyah saçlılar pudrayı saç diplerine iyice yedirmezlerse beyaz beyaz kepek gibi saçlarda görüleceklerdir.


2) Transparan Pudra : Bu kullanım şeklini essence'in fix& matte transparan pudrasından esinlenerek uyguladım çünkü bu pudrayı aldığımda bembeyaz görünce bebek pudrası gibi diye düşünmüştüm. Bu nedenle kutusunu atmadım ve içine bebek pudrası doldurarak kullanmaya devam ettim. Yağlı ve Karma ciltler için  fondöten uygulamasından sonra makyajı sabitlemek ve gün sonunda oluşacak yağlanmaları en aza indirmek için bebek pudrasını , pudra fırçası yardımıyla yüzümün her yerine ama en çokta karma ciltli olduğum için T bölgeme uyguluyorum. Ayrıca bu uygulamayı koyu fondöten üzerine yaparak rengini açmanız mümkün ;)


3) Kirpik Dolgunlaştırma: Grubumda yorumlara da yazdığım gibi eski bir rimel fırçanızı güzelce temizleyerek kullanıma hazır hale getirin. Fırçayı bebek pudrasına batırıp kirpiklerime uyguluyorum, daha sonra üzerine rimeli uyguluyorum daha hacimli ve dolgun kirpikler sizi bekliyor olacak ;) Essence pudra şeklinde kirpik dolgunlaştırıcı sürmüş piyasaya hemde 11 lira ne gerek var biz bebe pudrasıyla hallettik bile =)


4)  Maske : Grubumda tarifi paylaştığım için bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum. Gülsuyu ve bebek pudrası ile lekelerinizden ve sivilcelerinizden kurtulabilirsiniz.



5)  Ağda Öncesi Uygulama : Koltuk altınız gibi çok terleyen bölgelere ağda yapmak özellikle yaz aylarında daha da zorlaşır ben koltuk altıma ve kollarımın üstüne pudra uyguladıktan sonra ağda yardımı ile kıllarımdan kurtulurum. Bu yöntemle hem daha kolay hem daha az canım yanıyor belki de canımın acımaması psikolojik ama çok kolay alınıyor ;)


6)  Ağda Sonrası : Ağda sonrası bebek yağı uyguluyorum ve 2-3 dk sonra pudra ile üstünden geçiyorum daha yumuşak oluyor , ağda ve yağ kalıntıları bırakmıyor.


BONUS: 7) TERLEME : Banyo sonrası terleyen bölgelere ve abartıp tüm vücuduma sürmüşlüğüm var. Terlemeyi aza indiriyor ve ter kokusunu önlüyor diyebilirim. Yazın babet giyen arkadaşlar özellikle ayaklarınıza pudra uygularsanız sonuçtan memnun kalırsınız.

DİPNOT: Pudrayı gratis indirimiden 3 tl gibi bir fiyata aldım :)

Ben bu şekilde uyguluyorum sizin eklemek istedikleriniz varsa yorum bırakmayı unutmayın.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: