13 Eylül 2014 Cumartesi

DEBORAH MILANO "RADIANCE CREATOR" FONDÖTEN :

  Watsons mağazalarında her markanın kendi satış danışmanının olması daha cazip geliyor insana, ayrıca her ürünün tester'ının bulunup deneyebiliyor olmanızda ayrı bir avantaj ve bildiğiniz gibi benim fondöten arayışım bitmiyor yine arayış içindeyken deborah'ın tatlı satış danışmanı bana bu ürünü önerdi ve tabi ki hemen aldım =)




* Cam şişede olan fondötenler nedense daha güvenilir geliyor . Ayrıca pompalı oluşu kolay kullanım imkanı sağlıyor.
* 30 ml'lik bir ürün.
* 5 ayrı renk seçeneği bulunuyor.
* Cildin kusursuz ve sağlıklı görünmesini yardımcı oluyor.
* Cildin daha aydınlık ve sağlıklı görünmesini sağlıyor. 





* Ciltte kolay emilerek cilde gün boyu tazelik ve kusursuz bir görünüm veriyor.
* Sivilce izleri ve lekeleri başarılı bir şekilde kapatıyor.
* Kapatıcılığı yüksek olduğu için kullanım miktarını artırırsanız maske etkisi yaratması muhtemel.





* Aydınlatıcı pigmentler sayesinde cilde doğal bir ışıltı da kazandırıyor. ( Gün ışığında cildiniz daha parlak ve canlı görünüyor. Merak etmeyin içinde sim yok.)
* Fondöten anti oksidan özelliğe sahip ve cildin tüm gün nemli kalmasına yardımcı oluyor. Ekstra bir nemlendirici sürmedim , sadece makyaj bazımı sürdüm ve üstüne fondöteni uyguladım.





* Uzun süre cildinizde kalıyor ve parlama yapmıyor 6 saate kadar denemişliğim var.
* Yorgun görünümü ve çizgileri kapatarak cildi daha sağlıklı, canlı ve pürüzsüz gösteriyor.
* İçeriğindeki "SPF 15" cildi güneşten ve UV ışınlarından koruyor.
 

  Genel olarak başarılı tek ve en önemli sorun yine cilt rengime birazcık koyu kaldı. Yazın bronzlaştığım zaman kullanmam daha kolay olacak diye umut ediyordum ve yazın bronzlaşınca da fondötenin rengi açık kaldı. Böyle özne yüklem uyumsuzluğu şeklinde ilişkimizin devam edemeyeceğine inanıp ürünü anneme verdim gerçi ara ara hala kullanıyorum , yani annemle paslaşma içerisindeyiz. Ama bilmenizi isterim ki ürünü anneme uyguladığım anda annemin yüzü tamamen baştan yaratılmış gibi oldu bütün kusurları gizledi annem çok memnun ;)


Watsonslarda kolaylıkla bulabilirsiniz.


Güzel ve Bakımlı günler diliyorum ;)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Numarası kaç bunun