7 Eylül 2014 Pazar

milk_shake ve Morfose milk shake it! Karşılaştırması [ Saç kırıkları, Saç yıpranmaları , Zor taranan saçlar, Cansız ve Mat saçlara çözüm ]

   Milk shake özellikle de vanilyalı milk shake kokusu sevmeyenler bu yazıyı okumasın! amaaa milk shake kokusu aşıkları bakınız ben =) hemen sizi buraya alalım ve hızla çoğalalım :)

   İki üründe birbirine benzer görünse bile yoğunluk ve içerik olarak birbirinden farklılar.

    Sarı saçlı olmam ve saçımı uzatıp ısrarla kestirmek istememem büyük bir sorun. Bu yüzden saç uçlarımda kırıklar, saç dolaşması ve buna bağlı olarak da taranmayan saçlar kaçınılmaz sonum =) Bu iki ürünle de kuaför malzemeleri satan dükkanları gezerken tanıştım (bu ürünler kuaförlerde 3-4 kat fazlasına satıldığı için toptancısından gidip alıyorum) , tabi arkadaşımın ürünü baya överek anlatması da büyük bir etken ;)



  İlk olarak "milk_shake" ürününden başlayalım:

  Spreyli kutusunda ,kıvamı tam bir krem şanti yumuşacık ve durulama gerektirmeyen, tüm saç tiplerinin kullanabileceği bir ürün. Bu ürünü duştan sonra ıslak saçlarıma uyguladım ve sonuç mükemmeldi. Saçlarımı yumuşacık yapmasını, odamı kaplayan milk shake kokusunu geçtim ki o koku abartısız 2 saat odamdan gitmedi mis gibi milk shake koktu odam, saçlarım kolayca tarandı , saç kurutma makinamla kuruttum saçlarımda kabarma ve elektriklenme sorunu yaşamadım ve ilk kullanım olmasına rağmen saçlarımda parlaklık hissettim . Siz ister kuru saçınıza , ister nemli saçınıza uygulayabilirsiniz. Hatta vücudunuza , ellerinize uygulayabilirsiniz yumuşacık yapıyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor , cildiniz emiyor ve pürüzsüz oluyor. Kısaca bu ürün nemlendiriyor, yumuşatıyor , parlaklık veriyor, kolay tarama sağlıyor, saçlarınız mis gibi kokuyor ve bu koku diğer yıkamanıza kadar kalıcılık sağlıyor. Haftada 3 kere uygulama yaparsanız yaklaşık 2 ay rahatlıkla kullanabilirsiniz. İki boyu var biri 100 ml ve 200 ml . Ben 200 ml'ini 25 tlye aldım =) Peki eksik yanı derseniz şekillendirici köpük değil kıvırcık yapmak için kullansanız istediğiniz sonucu alamayabilirsiniz, şekillendirici köpük olmamasının avantajlı tarafı ise saçı sertleştirmiyor ;)

  Morfose milk shake it!

  İlk bu ürünü alıp kullanmaya başladım bu ürün de spreyli kutuda, diğer ürüne göre daha koyu bir krem şanti kıvamında , boyalı , işlem görmüş , kuru ve cansız saçların kullanımı için ideal. Duştan sonra saçlarıma uyguladığımda saçlarımı yumuşatıp , kolay taranmasını sağladı ve tabi ki mis gibi bir milk shake kokusuna sahip. Ürünü sürdüğünüzde saçlarınız milk shake kokuyor ve bu koku diğer yıkamanıza kadar kalıcılık sağlıyor. Fakat bu ürün diğerine göre şekil vermeye daha uygun bir ürün ve nemli saça uygulamanın daha faydalı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca eliniz bu ürünü diğeri gibi emmiyor . Daha önce saç şekillendirici köpük kullanmış olanlar bilirler elde ince bir katman hissedersiniz bu köpüktede o hissi yaşıyorum ve ürün kullanımını biraz abartırsanız saç uçlarınızda sertleşme sorunuyla karşılaşabilirsiniz. Lütfen ürünü kararında kullanın ;) Hem nemlensin hem de şekil alsın diyenler bu ürün sizin için saç şeklinizin kalıcı olmasını sağlıyor saçlarınızda elektriklenme ve kabarma sorunu yaşamıyorsunuz :) Ürün 200 ml'lik ayrıca fiyatı diğer ürüne göre daha ucuz , 15 tl =)



  Bu ürünler o kadar güzel kokuyor ki saçlarnızı yiyesiniz geliyor , arkadaşlarınız ısrarla kokunun kaynağını arıyor ve soruyor. Erkekler bu kadar hoş kokulu saçlara hasta oluyor ;) Sizse saçlarınıza parfüm sıkmadan mükemmel kokan saçlara sahip oluyorsunuz. Kısaca bu ürünlerde alan mutlu satan memnun =) İkisi de benim bebeklerim iyi ki bu ürün çıkmış resmen saç bakım yağlarımın ve saç bakım serumumun pabucunu dama attılar =) O zaman ne diyelim hoş geldiniz milk shake'ler sefalar getirdiniz =)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum.


1 yorum:

Vücut Güzellik dedi ki...

Yıpranmış Saçlar İçin Evde Maske Yapımı Saçlarımız, vücudumuzun en değerli aksesuarıdır. Özellikle kadınlar için kendini ifade etme biçimidir.