12 Eylül 2014 Cuma

Cildi Sıkılaştıran Gözeneklerin Görünümünü Azaltan Kür ;

Bu yaz bütün yüzüme bu kürü uyguladım ve daha genç göründüğümü farkettim, göz altı kırışıklıklarımı azalttı yaşım genç (26 yaşındayım) ama yüzümü daha sıkı ve gergin hale getirdi.

   Nasıl uyguladım?

   Arkadaşlarımla buluşmaya gideceğim zamanlar sabahları uyanır uyanmaz uyguladım cildimi toparladı , akşamları yatmadan 1 tane buz küpünü tüm yüzümde gezdirdim oval hareketlerle sabah capcanlı taze bir ciltle uyandım. Bu şekilde uyguladığınız zaman kısa sürede cildinizin toparlandığını sizlerde fark edeceksiniz ;) Aslında bu tarifi daha erken paylaşacaktım ama buz küplerimin bitmesini bekledim bitince de hemen karışımı hazırlayıp fotoğraflarını çektim sizler için.


yeşil çayı ister toz şeklinde isterseniz poşet çay şeklinde kullanabilirsiniz.


Malzemeler:

Yarım şişeden fazla Maden suyu
Yeşil çay (3 adet poşet çay)
Oksijenli su (yarım kahve fincanı)
Gül suyu (yarım kahve fincanı)
E vitamini (3 kapsül)

3 adet yeşil çayı sıcak suda demliyoruz.


Hazırlanışı:
karışımı plastik bir kaşıkla karıştırdım

  3 adet yeşil çayı 1 çay bardağı sıcak suda demliyoruz ve  çayımızın soğumasını bekliyoruz. Temiz bir sürahiye maden suyunu, demlenmiş yeşil çayımızı, oksijenli suyu, gül suyunu , 3 adet e vitamini kapsülünüde ekleyerek iyice karıştırıyoruz. Buz kalıbımıza döküp donduruyoruz.

buz kalıbına döktüm


Güzel ve bakımlı günler diliyorum kızlar ...


donmuş hali =)

Hiç yorum yok: