18 Eylül 2014 Perşembe

Vazelin Aldım Bakın Nerelerde kullandım?

1-) Kirpikleri Uzatalım :

   Her yöntemi beraber denedik ama asıl yöntem dolaplarımızda saklıymışta haberimiz yokmuş. Vazelini ellerimiz yardımıyla kirpiklerimize sürüyoruz ve sonrasında temiz bir rimel fırçası yardımıyla tarıyoruz işte bu kadar kolay =)



2-) Makyaj Çıkarıcı :

     Makyaj çıkarıcılara avuç avuç para vermemize gerek yok. Pamuğa bir parça aldığımız vazelinle göz  makyajımızı temizleriz oldu bitti. O kadar güzel çıkarıyor ki siz bile inanamazsınız. Aslında bu yöntem aklıma "the balm " markasının temizleyici ürünü olan "balms away" adlı ürününü test ettiğim anda geldi , beynimde şimşekler çaktı "bu bizim vazelin yaaa" dedim. Yalnız ben bişey sölicem yağlı yağlı bırakmayın sonrasında yüzünüzü kesinlikle yıkayın ;)



3-) Dudak Nemlendirici :

  Grupta daha önce bir çok kez söylemiştim kuru dudaklarıma vazelin sürüyorum ve gerçekten nemlendiriyor =) Çatlakları da geçiriyor hele ki kış günlerinde büyük yardımcı.



4-) Dudak Parlatıcı :

   Rujunuzu sürdükten sonra dudaklarınızın tam ortasına dokunduracağınız vazelin ile lipgloss etkisi yakalayabilirsiniz, dudaklarınızı parlamış ve dolgun göstereceksiniz.



5-) Dudak Dolgunlaştırıcı:

   Vazelini benmari usulü eritip içerisine  nane yağı veya tarçın yağı ya da karanfil yağı ekleyerek bunu lipbalm olarak kullanabilirsiniz. Bu yöntemle dudaklarınız doğal botokslu gibi olacak bir anda dolgunlaşacak =)

6-) Dudak Rengi Ruj :

   Vazelinin içerisine , ten renginizle uyumlu yüz pudranızı eklerseniz , tam da dudak rengi bir ruj elde etmiş olursunuz. Gözlerinizi ön plana çıkardığınız makyajlarda bu ruju kullanabilirsiniz.

7-) Maniküre Yardımcı :

    Tırnaklarımızı uzatalım yazımda da belirttiğim gibi " Dax Sulphur" bulamadık ve tırnak etlerimiz sert ve şiş ne yapabiliriz? Hemen elimize vazelini alıyoruz ve tırnak diplerimize güzelce yayıp ovalıyoruz. Sonuç manikürlü gibi duran yumuşak tırnak etleri ;)

8-) Kurumuş El ve Ayaklar :
 
    Oyyy ellerimiz ve ayaklarımız soğukta kurur, sıcakta kurur, suda kurur, toprakla uğraşırız kurur . Her durumda kurur anlayacağınız çok narinler ama bakımı da hak ediyorlar. Biz kadınların vücudunda çenemizden sonra en çok işe yarayan organlarımız ;) Kuruluk hissettiğiniz anlarda ellerinize uygulayın kolayca yumuşayacaktır. Ayaklarımız için durum biraz daha zor hele ki topuklar kuruluktan çatlamışsa yılmıyoruz vazelinin içine aspirin katıp ayaklarımıza sürüyoruz ve sabaha yumuşacık tırnaklar bizimle ;)

9-) Dirseklerde bide bağdaş kurup oturan ya da sandalyede bile otursam bir ayağını bacağının altına alıp oturan benim gibi alışkanlığı olan kişilerde :

     Dirseklerde ve ayak üstünde oluşan kuruluklara sürüyorsunuz yumuşatıyor ve kuru görünümü geçiriyor.

10-) Saç Boyama İşlemi Sırasında:

   Saçlarınızı boyayacaksınız fakat alnınızın ve kulaklarınızın bundan etkilenmesini istemiyor musunuz? O zaman hemen vazelini kapın kulaklarınıza alnınıza uygulayın. Yağlı kıvamı sayesinde boyanın cildinize işlemesini engelleyecek ;) Ben bu yöntemi liseden beri kullanıyorum ;) Ne çok büyümüşüm ;)

Ben bu şekilde kullandım ve oldukça memnun kaldım ;) Siz hangi yöntemleri uyguluyorsunuz? Eklemek istedikleriniz var mı? varsa yorum yazın =)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum ...


Hiç yorum yok: