4 Eylül 2014 Perşembe

HIZLI SAÇ UZATMA ve SAÇ ÇIKARMA 3 : SAÇ BAKIM YAĞI HAZIRLAYALIM

  Nerden çıktı bu diyebilirsiniz fakat açık renk saça sahipseniz,birde sürekli boyatıyorsanız nemi canlılığı ve parlaklığı gidiyor. Saçıma serum, saç yumuşatıcı mavi su,ısıya karşı koruyucu vb bir sürü şey kullanmama rağmen bu yağların sağladığı etkiyi sağlamıyor. Ayda bir kere uyguluyorum aslında birkaç kere uygulasam pırıl pırıl daha canlı bir saça sahip olabilirim ama zamansız zamanlardayım :(

MALZEMELER:
*Badem yağı
Çam terebentin (3 yemek kaşığı)
*Susam yağı
*Sarımsak yağı
Lavanta yağı (1 yemek kaşığı)
Menekşe yağı (1 yemek kaşığı)
Kayısı Yağı (1 yemek kaşığı)
*Zeytin yağı
1 kapsül Evicap (e vitamini)
*Hint yağı
*Hindiztan cevizi yağı
Elma sirkesi (3 yemek kaşığı)



HAZIRLANIŞI:

  Tüm malzemeleri birbiri ile homojen olarak karıştırdıktan sonra saçınıza maske olarak uygulayın. Uygulama işlemi bittikten sonra streç ile sararak 1 saat süre ile bekletin. Sonrasında normal şampuan ile yıkayabilirsiniz. (*) koyduklarımdan ne kadar fazla katarsanız karışıma o kadar iyi. Ben tüm karışımı bir parfüm şişesine boşalttım böylece sprey şeklinde uygulamak daha kolay ve fazlası ziyan olmuyor. Evet yine şişe tasarrufu yapıyorum :)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...


Hiç yorum yok: