4 Eylül 2014 Perşembe

HIZLI SAÇ UZATMA ve SAÇ ÇIKARMA 2: Zeytinyağı - Sarımsak Karışımı gizli formül =)

  Şu sıralar saçımın uzamamasından muzdaribim ne yapsam ne etsemde uzatsam dedim her yolu denedim saç diplerime YıLaN YaĞı sürdüm( bu saçları canlandırıyor, saç çıkmasına yardımcı oluyor) ama istediğim gibi saçımı uzatmadı. Bugünkü formülüm denenmiş ve 3 hafta sonra etkisini gösteren bir formül sadece biraz pis kokulu ama hızlı uzayan saçlar için katlanacağınızı düşünüyorum =)) [Ayrıca bu formül erkeklerin sakalda seyrelme sorunlarındada işe yarıyor.]





  GİZLİ FORMÜL: Seçtiğiniz kavanozun içine bir miktar zeytinyağı koyun içine 1 baş sarımsağı soyun ve soyduğunuz sarımsak tanelerini zeytinyağının içine atın. Karışımı 1 hafta güneş almayan serin bir yerde (ben buzdolabında tutuyorum) tutun. 1 hafta sonra bu yağı saç diplerinize 1-2 dakika masaj yaparak iyice yedirin (bu işlem için kocaman iri eşşek şırıngalarından kullanabilirsiniz veya elinize eldiven takın). Kokusu için uyarmak istiyorum feci kokuyor (kötü ve ağır bir koku). Saçınıza bone takın ve bekletebildiğiniz kadar uzun bir süre bekletin , biz yurttayken gece yatarken sürer sabah saçımızı yıkardık uzun süre kalınca etkiside artıyor. Önerim bol bol şampuanlayın çünkü koku nedeniyle insanlar size yaklaşmak istemeyebilir ama 3 hafta sonra sonuçlarını fark edince onlarda bu maskeyi yapmak için can atacaklar emin olabilirsiniz .






  DİPNOT: Saçımızdan çıkmaz diye endişelenmeyin saçlarınızı yıkadıktan sonra , son durulama suyuna biraz elma sirkesi katın bu saçınızdan daha kolay çıkmasını sağlayacaktır.


Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: