9 Eylül 2014 Salı

Deborah Milano T Bölgesini Matlaştırıcı Makyaj Bazı

 Bu yazıyı özellikle facebook grubumda cildim yağlı, cildim karma fondöten parlıyor diyen arkadaşları düşünerek yazıyorum. Bu ürün özellikle T bölgenizdeki yağdan sizi kurtarmayı vaad ediyor ve bu vaadini fazlasıyla karşılıyor.



    Ürünün özelliklerine bi göz atalım:

- Ürün şeffaf renkli bir tüp içerisinde
- Gramajı 30 gr ve çok az miktarlarda kullandığımız için bereketli bir ürün.


- İçerisinde parfüm ve paraben bulunuyor (hassas ciltler aman dikkat)
- Jel kıvamında bir ürün


- Uygulama sonrası hafif kaygan ve ıslak bir his bırakıyor ama 1 dakika sonra bu his yerini kadife ve mat bir dokuya bırakıyor
- Fondöteni rahatlıkla uygulamanızı sağlayan bir tabaka oluşturuyor
- Fondöteninizin dayanma ve parlama süresini 3-4 saat artırıyor
- Gözenek sorunu olanlar içinde ideal bir ürün, gözeneklerin görünümünü azaltıyor
- Ürünü watsons mağazasından satın aldım.





   Severek ve beğenerek kullandığım verdiğimiz parayı sonuna kadar hak eden bir ürün ;) Umarım sizlerde çok beğenerek kullanırsınız.

Güzel ve bakımlı günler diliyorum kızlarcım ..


Hiç yorum yok: