23 Eylül 2014 Salı

"GARNİER OLİA" Senin için masum saç boyası diyorlar? Sahi Masum musun?

   "Masum bir boya arıyordum buldum!"

   Gerçekten bu kadar masum musun bebeğim ?

   "Saç boyamak aman tanrım yine mi! " "Diplerim çıkmış!" "Dibin gelmiş kızım!" "Beyazlarla başım dertte" sende bunları söylüyor ya da duyuyor musun?

    Her ay saçını boyatmak pahalı ve bütçeni mi sarsıyor?

    Kuaförler saçını mı yıpratıyor?

    Ve Masum bir boya mı arıyorsun?

    Evde boya yapanlar cemiyetine hoşgeldiniz kızlarcım =)

    Bu Ürünü masum bir boya arıyordum reklamlarından tanıyorsunuz . Gerçktende öyle çünkü içinde amonyak yok !
   
    Amonyak yok ne demek? Saçlarınız pis kokmayacak demek, boyarken ne siz nede saçlarınız kimyasala maruz kalmayacak demek. Saçın yıpranmayacak, matlaşmayacak , erimeyecek , kopmayacak demek ;) Hatta içeriğindeki %60 çiçek yağı içeren formülüyle saçlarınızı boyarken besliyecek demek. Saçlarınızı hem boyayayıp hem de beslemek hayaldi gerçek oldu demek!. Benim gibi bir çok bayanın hayali bu =) "Peki serapçım ben saçımı açıcam o iş nasıl olacak?" diyen bacım, gızgardaşım bu ürün senin içinde süper ötesi şöyle izah edeyim. Garnier uzmanları bizim evde cildimizi beslediğimiz yağların, saçımızı beslediğimiz yağların belli birleşimlerinin saç rengini açtığını keşfetmişler ve saç boyasına yeni bir boyut getirmişler. Bize de ürünü alıp kullanmak kalmış ;) 




    Sarı saçlıyım nerdeyse 2-3 hafta da siyah saç diplerim belli oluyor ve ben bu durumdan acayip rahatsız oluyorum Boya yapmak zorundayım ve kuaföre her 3 haftada bir boyama parası vermek benim için bütçemi baya sarsıyor ;) Bende evde boyamaya karar verdim yaklaşık 1,5 yıldır kendim boyuyorum. Koleston, Garnier , Voila, Palette , Neva bir çoğunu denedim bu markalar zaten kötü değil sadece Garnierin bu son serisi daha doğal ve yumuşacık yapıyor. 


* Boya hafif kremsi yapıda ve çok rahat uygulanabiliyor. 
* Güzel yağ kokuları eşliğinde saçınızı boyuyorsunuz ve saçınızı yıkadıktan sonrada mis gibi kokuyor saçlarınız ;) 
* Saç derisinde yanma, kaşınma, tahriş yapmıyor, saç derinizi yakmadığı için boya sonrası pullanma da olmuyor. 
* Annemde denedik ve beyazları %100 kapatıyor.
* Kızıl saçta bile renk akması minimum düzeyde. 
* Saçlarınız boya sonrası canlı parlak ve pırıl pırıl parlıyor =) 
* Ben en açık tonu olan 10.0 'ı kullandım ve boya 3 tona kadar yıpratmadan açıyor. 
* 18 farklı renk seçeneği mevcut.



* Kutu içerisinden Oksidan krem, krem boya, ipeksi parlaklık bakım kremi ve siyah uzun gerçekten kaliteli eldivenler çıkıyor.



*  Fiyatı 20 lira ve diğer boyalara göre gerçekten pahalı. Fakat saçı yıpratmayarak  sizin yan saç bakımı ürünleri kullanımınızı azaltıyor buda otomatikman cebinize daha fazla para kalması demek oluyor =)

     Grubumda sıkça sorulan sorulardan biriydi "bana doğal bir boya önerir misiniz?" denmişti ve ben bu ürünü çok sevdim =) Kullandım ve beğendim ;) 

    Gratisten indirimde aldım ama çok büyük indirim beklemeyin çünkü az iniyor :( İndiği anda kaçırmayın alın ;)

    Güzel ve Bakımlı günler diliyorum.

DİPNOT: Böyle güzel bir boyanın küllü renklerinin olmaması çok üzücü lütfen küllü renkleride olsunn. Garnier Türkiye duy sesimizi =)

Hiç yorum yok: