16 Eylül 2014 Salı

GÜLSUYU- BEBEK PUDRASI MASKESİ (Ağda Kararması - Cilt Rengi Açma - Lekeler- Çiller - Sivilceler -Sivilce İzleri)

Son zamanların en çok sorulan sorusuna bir paylaşım daha yayınlamak istedim. Güzellerim bu yöntem en güzel kokulusu  En yumuşağı , en tatlısı diyebiliriz . Bir çoğunuzla bu yöntemi paylaştım ve bugün yine cilt lekesi için annemin yüzüne sürmüşken fotoğraflayayım dedim 



MALZEMELER :
Bebek pudrası (ben gratisten yine bir indirim sonucu aldım )
Gül Suyu (alkolsüz olmalı)
Gül Yağı (cildimiz yumuşasın dimi ama )



HAZIRLANIŞI :
Bu tarifi şu şekilde versem çok rahat olacak sizin için, 1 kaşık bebek pudrası koyuyorsak 2 kaşık gül suyu 6 damla gül yağı gül yağı ekliyoruz. (Pirinç pilavı pişirmenin genel tarifi 1 bardak pirince 2 bardak sudur ya onun gibi oldu biraz) Krem kıvamında bir karışım elde ediyoruz. Bu karışımı koltuk altı, bikini bölgesi, yüz istediğiniz yere uygulayabilirsiniz. Kuruyana kadar bekliyoruz kuruyunca ovalayarak cildimizden çıkarıyoruz sonra ılık suyla yıkıyoruz ve ilk yıkamada etkisini fark edeceksiniz. Bonusu da size pürüzsüz kadife bir cilt hediye edecek olması. Haftada 2 kere temizlenmiş cildinize uygulayabilirsiniz.



Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: