17 Eylül 2014 Çarşamba

GARNIER BB Krem Göz Roll-On ( Gözaltı Morlukları , Şişlikler ve İnce Çizgileri Olanlara Duyurulur)

   "Gözler kalbin aynasıdır" şarkısının çok mu etkisinde kaldık nedendir bilinmez, gözlerimiz ışıl ışıl parlasın isteriz. Galiba kalbimin güzelliği gözlerime vurmuş diyebilmek için (biliyorum yüzüne vurmuş aslı) .  Vücuttaki rahatsızlıklar, stres ,uykusuzluk, belli bir yaşta olmanın oluşturduğu çizgiler vb nedenlerle göz altlarımız, yorgun, şiş ,mor görünebilir. İşte tüm bu sorunlara bir nebzede olsa çözüm olacak, göz altı morluklarını gizlerken aydınlık bir görünümde sağlayacak garnierin güzel ürünlerinden birini daha sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyarım.


   Bu ürünün methini çok duymuş fakat açık tonunu bir türlü bulamamıştım. Buldum annem ve ben severek kullandık ve oldukça memnun kaldık. Bakalım neler yapıyor bu ufaklık?


* Ufaklık diyorum çünkü ürün 7 ml oldukça minik ebatlarda. Fakat 150 kullanım vaadi var ;)


* Bilyeli oluşu bize kullanım kolaylığı sağlıyor. Bilye bir tur atmadan çıkan miktar göz altınıza yetiyor da artıyor bile.

*  Bilye ucu gözlerde soğuk masaj etkisi sağlıyor ;)

*  Ürünün ince bir yapısı var bu nedenle uygulaması çok kolay oluyor.

*  Ürün göz altı çizgilerinin görünümünü azaltıp , gözaltı morluklarını kapatıyor. Sağladığı ferahlık hissi ile göz altı şişliklerini indiriyor.


*  Gözaltına ışıltılı ve canlı bir görünüm veriyor.

*  Gözaltına nem sağlıyor fakat yine de nemlendiricimi sürdükten sonra uyguluyorum ;)

*  Kapatıcılığı orta derecede diyebiliriz. Göz altları fazla mor olanlar için kapatıcılığı bi tık düşük gelebilir.


*  Bendeki ürünün en açık tonu fakat bana biraz koyu kaldığını söyleyebilirim , ama göz altı morlukları fazla olanlar orta tonunu alabilirler. Gözlerde en çok yapılan hatalardan biri göz altı morlukları olduğu halde açık tonlu kapatıcılar uygulamaktır bu göz altınızdaki morluğu daha çok ortaya çıkarır.

*  Ürünü az miktarda uygulamalısınız en başta da belirttiğim gibi bilye bir tam tur atmamalı ve parmak uçlarınızla tampon hareketlerle ürünü düzgün bir şekilde göz altına dağıtmalısınız, ürünü çok fazla sürmek gün içerisinde göz altındaki çizgilerin daha fazla dolmasına neden olur. ürünü yeterli miktarda göz altınızın tamamına şakaklardan göz pınarına doğru uygulamalısınız. Ürünü uyguladıktan sonra transparan pudra ile üstünden geçerseniz ürünün kalıcılığını artırırsınız.


  Benim gözlemlerim bu şekilde sizde kullanıp memnun kaldığınız göz altı kapatıcılarını yorum olarak yazarak tavsiyelerinizi benimle paylaşabilirsiniz.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum.

Hiç yorum yok: