13 Eylül 2014 Cumartesi

RİMMEL WAKE ME UP FONDÖTEN

  Rimmel markasının yurt dışında satılan fakat uzun bir süre Türkiye'ye gelmesini beklediğim gelincede en açık rengini bulamadığım için alamadığım ama anneler gününde indirimli olarak alma fırsatı bulduğum bir ürün. Evet sonunda benim oldu 

  Ürün kapağı canlı bir turuncuya sahip ve al beni ,al beni diye çağırıyor adeta. Cam şişede , pompalı bir başlığı var ve kullanım kolaylığı sağlıyor.




  Şişesine bakınca simli bir fondötenmiş gibi duruyor, özellikle parlak ışık altında sanki fondöten sim ile dolu, bütün yüzümüz gözümüz sim içinde kalacakmış hissi veriyor . Yalnız şişe sizi yanıltmasın, öyle simli, ışıl ışıl bir görüntüsü yok, güzel bir canlılık veriyor o kadar. 





Rimmel Wake Me Up Fondöten:
1-Yorgun görünümü önleyen
2- Sağlıklı ışıltı veren
3- İçinde SPF 15 ( güneşten koruma) faktörü olan bir fondöten.

  Peki bize bu ne ifade etmeli sabah yataktan kalktın salkım saçak bir haldesin fondöteni sür ışıl ışıl parla, benim canlı ve sağlıklı bir cildim var diyerek sokağa çık !

  Soluk, yorgun görünümü alıyor, sağlıklı ve güzel bir ışıltı katıyor cilde ve dinlenmiş bir görüntü ortaya çıkıyor . Cilde kattığı ışıltı tam ayarında ne yapay bir şekilde parlak ne de cildi kurutan türden bir fondöten.

  Cildi kesinlikle nemlendiren bir fondöten, cildinizde kuru bölgeler varsa ve bazı fondötenler cildinizin kuru olan bölgelerinde pütürlü hoş olmayan bir görüntü yaratıyor, cildiniz pul pul görünüyor ve gözeneklerinizin içine dolarak daha büyükmüş gibi duruyor. Fakat bu fondöten ile bu sorunlara bay bay diyebilirsiniz. Kuru ve karma cildi olanlar için ideal bir ürün fakat çok yağlı ciltler pek sevmeyeceklerdir nedeni ise nemlendirici etkisinden kaynaklı yağlı cildiniz varsa gün içinde parlama sorunu yaşamanız muhtemel.





  Cilde uygulaması kolay ve cilt tonunu eşitliyor.

  Kapatıcılığı ortanın üstü, ciltteki kusurları örtüyor. Fazla sürerseniz özellikle sarı alt tonlular yüzlerinde birazcık pembeleşme hissi yaşayacaklardır. ben en açık olan "100 İvory" rengini kullanıyorum. Cilt rengimle çok uyumlu .

  Kalıcılığı , ben bu ürünü ilk olarak arkadaşımın düğününde kullanarak test ettim. Tabi ki düğünde hoplayıp zıplamaktan , dans etmekten makyajda deformasyonlar olabilirdi fakat gecenin sonunda parlama veya akma yapmadı. Kalıcılığı geçer not aldı. yalnız belirtmek isterim ki pudrayla sabitlemek her zaman kalıcığı artırır ve ben her zaman transparan pudra ile sabitlerim makyajımı.



kolumu çizmişim farkında değilim çiziğe dikkat ;)


  Doğal makyaj görünümü vermiyor fakat maskemsi görünüm de yok.



kırmızı çiziği tamamen kapatmış ;)


  Kokusundan rahatsız olanlar varmış , ben yoğun ve rahatsız edici bir koku hissetmedim .

  Fiyatı uygun, indirimde alırsanız dahada uygun.

  Watsons mağazalarında satılıyor.

  Sözün özü çok çok çok sevdim. Gayet iyi bir ikili olduk. Sen daha önceleri nerelerdeydin dediğim bir fondöten. Ne diyeyim "İyi ki çıktın karşıma tanıdım seni" =))

Güzel ve bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: