4 Eylül 2014 Perşembe

HIZLI SAÇ UZATMA ve SAÇ ÇIKARMA 5 : Doğum Kontrol Hapı - Şampuan Karışımı

  Bu Aralar uyguladığım diğer Gürleştirme ve Uzatma yönteminide sizinle paylaşayım 2 haftadır uyguluyorum. Uygulayan arkadaşlarım çok memnundu bende kullandım ve gerçekten saçlarım normalden daha fazla uzadı hemde 2 hafta kadar kısa bir sürede  Ve yeni saçlarım çıkmaya başladı. Zaten gür saçlara sahiptim fakat strese ve mevsime bağlı dökülmeler yaşıyorum 

Malzemeler:
1 kutu Doğum kontrol hapı
1 şişe şampuan saç tipinize göre (600 ml)



Hazırlanışı:
  Hapları un gibi ince hale getirene kadar ezin ve şampuanınızın içine katın. İyice karıştırın bir 2 hafta karışımı beklettikten sonra şampuanınızı her banyoda kullanın. Sonuçlar gerçekten harika farkı hemen hissedeceksiniz. Saçınız her zamankinden daha yumuşak ,daha parlak ve daha uzun olacak 

Dipnot: Şampuanı yüzünüze getirmemeye dikkat edin. Saçlarınızı geriye doğru atarak yıkamak avantajdır. Şimdiden upuzun gür saçlarınızın olması dileğiyle 

Dipnot 2; Ben bunu uyguladım şampuan bitti 2. şişeyi kullanıyorum ;) çok ta memnunum yeni saçlarım çıktı ve saçlarım aşırı hızlı uzadı ;)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba ben hapla saçlarımı uzatma çalıştım lakin sonuç hüsran saçlarımı döktü tekrar saçlarımı uzatmak için hızlı saç uzatma 4'lü seti kullanmaya başladım ve açıkcası çok memnun kaldım gerçekten saçlarımı uzattı :)

Unknown dedi ki...

Ben dogum kontrol hapini sampuanla 2 yildir kullaniyorum uzamayan saclarim ahenkle dans ediyor ben cok memnunum surekli kesiyorum da ayrica 😁