24 Eylül 2014 Çarşamba

Her Derdime Derman " SUDO KREM " , Yoksa Siz Hala Kullanmadınız mı?

İrlanda menşeili bir pişik kremi . Pişik kremi diyorum ama içerisindeki çinko oksit sayesinde ;


* Sivilce tedavisinde
* Kızarıklıklarda (kuru ve hassas ciltlerde oluşan kızarıklıklar, ağda sonrası kızarıklıkları)
* Kabarıklıklarda (ağda sonucu ciltte oluşan kabarıklıklarda etkili)
* Güneş yanıklarında
* Kesiklerde (bıçak kesiği olur, tıraş sonrası erkeklerin yüzlerindeki kesiklerde)
* Çiziklerde (bebeğiniz kendini çizdiyse, kolunuzu bacağınızı bi yere çizdirdiyseniz)
* Morluklarda (benim gibi her yere çarpıp vücudunu morartan biriyseniz kullanmalısınız)
* Yanıklarda (bacağıma saç düzleştiricim yan bir şekilde düştü ve yatay V şeklinde yandı baya bir süre buz tuttuktan sonra bu kremi sürdüm ve şişme yaşamadım, daha sonra hametan krem kullandım ve iz kalmadı)
* Uçuklarda (uçuk oluştu diyelim bir parça sudokremi alın ve uçuğun üzerine sürün kızarık görünümü gidecek ve sönecektir.)
* Lekelerde (lekelerde açılma yapıyor)
* Ağda Lekesi (özellikle burda belirtiyorum rengini açıyor arkadaşlar)
* Egzamada
* Yatak yaralarında
* Pişikte
* İsilikte
   kısaca kendi küçük işlevi büyük bir krem ;)


  Ben bu ürünü eczaneden aldım. 125 gram'lık küçük boyu bendeki 20 tl gibi bir fiyata aldım. Daha büyük boylarıda mevcut. Ama başlangıç için bu yeter diye düşünmüştüm ve gerçekten yetti 1 senedir benimle beraber yüzümde çıkan küçük sivilcelerin üzerine dokunduruyorum ertesi gün sivilcelerimi kurutmuş oluyor , sivilcem çok büyükse ufaldığını net bir şekilde görüyorum. Kızarıklıklarımda hemen imdadıma yetişiyor sürüyorum ve çok kısa bir süre içinde kızarıklıktan eser kalmıyor. Zaten bebekler için üretilmiş güzel bir ürün hiç bir zararı yok aksine yararı var ;)


   Ürün beyaz renkli ve katı bir formda , kokusu bebek pudrasını andırıyor. Çok az miktarda uygulamalısınız. Ürün yoğun kıvamda olduğu için ne kadar yayarsanız yayın uyguladığınız yeri beyazlatıyor.  Bu nedenle vücudunuzun görünen bölgelerine uygulayacaksanız gündüz kullanımına uygun değil, geceleri kullanmak daha uygun ben öyle kullanıyorum. Ayrıca tüm cilt tipleri kullanabilir.


Bir çok sorununuza çözüm olacak güzel bir ürün benim bir çok derdime derman oldu sıra sizde ;)


DİPNOT: Sudokrem maskesi paylaşacağım cildimiz pırıl pırıl olacak yakında :)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...



6 yorum:

Vücut Güzellik dedi ki...

Target Pro by Watsons Essential Overnight Treatment Krem
Target pro serisi Watsons için özel olarak üretilmiş cilt bakım ürünlerinden oluşur

Vücut Güzellik dedi ki...

Deritus Krem: Nedir? Nasıl Kullanılır? Deritus cream 30 g tüp şeklinde ambalaja sahiptir. İlaç değildir, cilt bakımına yardımcı, egzama, alerjik reaksiyonlara karşı yatıştırıcı olarak kullanılır.

Unknown dedi ki...

Beyazlarmi yuzum

Unknown dedi ki...

Gunes lekelerine iyi gelirmi?

Unknown dedi ki...

Pişik için bebeğe kullanıyorduk çok iyi idi cild için bende kullanmadım ama denemek lazım

Unknown dedi ki...

Ben gece yüzümün gözlerim hariç her yerine sürüp öyle uyuyorum sabah uyandığınızda cildiniz bebek gibi ben iki yıldır kullanıyorum olnazsa olmazım