13 Eylül 2014 Cumartesi

Max Factor Whipped Creme Fondöten

  Bu ürünü ilk gördüğümde çok heyecanlanmıştım çünkü bana lorealin köpük fondötenini anımsatmıştı malum lorealin köpük fondöteni piyasada bulunmaz hale gelince yeni limanlara yelken açma zamanı geldi dedim. Bakalım iyi mi yaptım kötü mü? 


Ben en açık rengi olan 45 warm Almond kullanıyorum



Ürünün vaat ettikleri:

"Yeni Max Factor Whipped Creme Fondöten, üç farklı etki içeren yapısıyla cildinizde kusursuz bir görünüm sağlıyor:

Matlaştırıcı: Max Factor Whipped Creme Fondöten, içeriğinde yüze vuran ışığı dağıtarak cildin parlaklığını azaltan silikon matlaştırıcılar barındırıyor.


Eşit yapı: Kuru cilt görünümünü azaltarak cildi canlı, yumuşak ve kusursuz gösteren nemli formülü su ve gliserin içeriyor.

Son dokunuş: Silikon matlaştırıcıları, su ve gliserinin birbirini tamamlayan yapısı sayesinde karma ciltlerde bile mükemmel kusursuzlukta, canlı ve hafif ışıltılı bir görünüm ile yarı mat bir sonuç sağlıyor."

deniliyor . Fakat benim gözlemlerim biraz daha farklı ne yazık ki,



bereketli değil hemen bitiyor :(


  Max factor ürünlerini her zaman sevmişimdir Kadınlar günü indiriminde bu ürünü görünce denemeden geçmek istemedim!


  Ürünü parmaklarım yardımıyla sürüyorum kolay sürülüyor. Altına baz uygularsanız dahada kolay uyguluyorsunuz. (fırça ile uygulayınca çizgili bir görünüm ortaya çıktı pek sevemedim , en iyisi parmaklar)


az miktarda ürün tüm yüzünüze yetecektir




Fondöten cildinizde yokmuş gibi bir etki bırakıyor. Soft , fresh bir görünüm sağlıyor. Makyaj yapmadan çıkılmış gibi bir görünüm isteyenler için, benim cilt kusurum yok, kapatıcılık aramıyorum , matlaştırsın , canlandırsın yeter diyenler için ideal.



yokmuş gibi bir görünüm veriyor ve cilt rengini eşitliyor


Kalıcılığı güzel.

Mat bir bitişi var uygun miktarlarda kullanınca karma cildim olmasına rağmen parlama sorunu yaşamadım.

En beğendiğim özelliği yarı mat oluşuna rağmen cildi kurutmuyor. Aksine cildi nemli ve yumuşacık tutuyor.

Rengi cilt tonumla muhteşem uyumlu.

Günlük kullanım için uygun.



18 ml'lik


Uzun lafın kısası kapatıcılığı beklentimin çok altında kaldı. Cilde uygulandığında belli olmuyor ve tabi ki kusursuz bir görünüm vaadine ulaşamıyoruz.

Lorealin hem kapatıcı özelliği yüksek olan, hem yokmuş gibi duran köpük fondötenini hala çok özlüyorum!

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...


Hiç yorum yok: