9 Eylül 2014 Salı

Makyaj Bazı (Primer Baz) nedir? Ne işe yarar? Neden kullanılır? Nasıl kullanılır? Makyajın olmazsa olmazı mıdır?

  İlk defa makyaj bazı kullanacaklara ya da neden kullanmalıyım diyenlere kısaca bahsetmek istiyorum...

  Makyaj bazı; içeriğindeki silikon sayesinde ince çizgileri, pürüzleri, gözenekleri doldurarak cildi pürüzsüz hale getirir. Üzerine uygulanacak olan fondötenin zeminini hazırlar. Fondöten sürmeden önce baz kullanmazsanız, yüzünüzde topaklanmalar oluşabilir ya da renk katmanları oluşabilir. Makyaj bazı kullanılmadığı zaman fondöten ve diğer makyaj malzemelerinin topak topak olması ve kötü bir görüntü oluşturması mümkündür. Üzerine uygulayacağımız ürünlerin kolay dağılımını sağlayarak homojen bir görünüm sağlar.Sonuç olarak ortaya daha net, daha performanslı ve buna bağlı olarak daha dayanıklı bir makyaj çıkartır.



  Makyaj bazının kullanımı oldukça basittir. Yüzünüzü makyaj öncesi yıkayıp, nemlendiricinizi sürdükten sonra, makyajınıza başlamadan önce yüzünüzün her yerine ya da isteğe bağlı olarak yalnızca makyaj uyguladığınızda sorun çıkaran bölgelere sürebilirsiniz.Makyaj bazını serçe parmağınızla çok az bir miktarda sürmeniz yeterlidir. Makyaj bazını ne kadar ince sürerseniz o kadar kusursuz bir görünüm elde edersiniz. Makyaj bazını sürdükten sonra makyajınıza başlamadan 4-5 dakika beklemelisiniz. Makyaj bazını her kozmetik dükkanında kolaylıkla bulabilirsiniz. Fiyatları oldukça uygun.
  


  Mükemmel pürüzsüz, kusursuz cildim var diyenlere gereksiz bir ürün ama sorunlu cildim var , yağlı cildim var, t bölgem yağlanıyor, gözenek sorunum var diyenler için ideal . Ben her gün uygulayan insanlardanım. Makyajımın hep kusursuz görünmesini isteyenlerdenim. Makyaj yapmışım gibi değil sanki yapılan makyaj yüzümüzün normal haliymiş gibi görünmesini istediğim için her gün kullanıyorum. Yayınladığım fotoğraftakiler benim kullandığım makyaj bazları her biri için ayrı bir yazı yazmayı planlıyorum 



Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

1 yorum:

Vücut Güzellik dedi ki...

Yıpranmış Saçlar İçin Evde Maske Yapımı Saçlarımız, vücudumuzun en değerli aksesuarıdır. Özellikle kadınlar için kendini ifade etme biçimidir.