10 Eylül 2014 Çarşamba

KOYU RENK OJELERİ TEK BİR DOKUNUŞLA ÇIKARALIM ( Sünger Oje Çıkarıcı Yapımı- Tırnak cilası Çıkarıcı)

  Koyu renk ojeleri çıkarmak benim için tam bir kabus ve tek adımda çıkarmak ise zaman karı  Bunun için cam kavanozlu süngerli oje çıkarıcılar var ve bence gereksiz pahalı , bir kaç kullanım sonrası mahvoluyorlar ve paralar çöpe ne gerek var ki ben evde yaparım dedim ve yaptım  Sizde yapabilirsiniz 
   Çatlarım söylemezsem  Ben o şişeli oje çıkarıcılara o kadar para verene kadar 1lt aseton alırım, ki bakınız 7 tlye 1 lt aseton aldım 1 sene yeter bana  Evdeki kulak çubuğunun kutusunu kullandım, markasını çıkardım Evden bir sünger kaptım ucuz bir sünger kullanın ki değiştirince içiniz acımasın 
Resim yazısı ekle

Malzemeler;
Sünger
Aseton
Kapaklı kap (cam veya plastik) olabilir 

süngerin sert kısmını ayırıyoruz

Hazırlanışı;
1) Süngeri üstündeki sert kısmından ayırın
2) Süngeri kabın içerisine (enine katlayarak) yerleştirin
3) İçerisine süngeri ıslatacak ve nemli tutacak kadar aseton dökün
4) Kapağı kapatıp biraz sallayın
5) Parmağınızı süngerin içine batırıp sağa sola döndürün 5 sn'de ojelerinizi çıkardınız 
enine ikiye katlayıp kabımıza yerleştiriyoruz

yandan görünümü bu şekilde

süngerimizi nemlendirecek kadar döküyoruz.

Ve evet yine tasarruf ,yine tasarruf , yine tasarruf  Yine pek hamaratız kızlarcım 



Güzel ve Bakımlı günler diliyorum 

Hiç yorum yok: