31 Ağustos 2014 Pazar

SAÇLARDA DAX SUPERGRO MUCİZESİ : Saç uzatma - Saçı besleme

  Dax sulphur'dan bahsetmiştim sizlere tırnaklarınızı güçlendirmeniz için. Bugünde Dax Supergro'dan Saç güçlendirici bakım yağından bahsetmek istiyorum.
  Benim saçlarım boya yüzünden yıpranmış , uçları çok kırılmış ve parlaklığını yitirmiş , cansız uçları mat ve kuruydu. Tabiki bu saçıma açma işlemi yapılmasının yani Oreal kullanılmasının doğal sonucu ama benim gibi bir çok kişinin bu ve buna benzer sorunları vardır.
  Benim bu sorunlarımı ortadan kaldıran saçlarımın olduğundan daha hızlı uzamasına olanak sağlayan , kullandığınız ilk andan itibaren saçlarınıza sihirli bir değnek değmiş gibi etkisini ilk kullanımda gösteren bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere 
Ürünün Vaat Ettikleri :
1- Saçın daha hızlı uzamasına yardımcı olur.
2- Saçı ve saç derisini besler.
3- Nem kaybına karşı direnci arttırır.
4- Saç uçlarını tedavi eder.
5- Kırılmaları önler.
6- Yumuşaklık, Parlaklık ve Canlılık verir.
  Evet tüm bu vaatlerini yerine getiren bir ürün,
* Saçlarınızın normalden daha hızlı uzamasına yardımcı oluyor.
* Kepek sorunu olanların kepek sorununa iyi geliyor.
* Saçlarınızın kırık uçlarını onarıyor.
* Mükemmel parlaklık ve yumuşaklık veriyor.



İçeriği: Tamamen bitkisel yağlardan oluşuyor. Hindistan cevizi yağı, Jojoba yağı, Çay özü , Papatya özü , Badem yağı, Aloe vera , Avakado özü , Susam yağı , Buğday özü ,Fıstık yağı vb...

Kullanımı ;
  Ürün katı formda görünmesine rağmen parmak uçlarınızı üzerinde gezdirdiğinizde parmaklarınızın ısısıyla eriyor ve rahatlıkla kullanabiliryorsunuz. Kokusu hindistan cevizi gibi...
  Ürünü Saç diplerinize masaj yaparak yedirmeye özen gösterin. Bir miktarda saç boylarına ve uçlarına sürmeniz yeterlidir. Ayrıca saç derinize 10 dakika friksyon (masaj ) yapmanız yeterli olacaktır. Ben fotoğrafta gördüğünüz saç masaj aletiyle yapıyorum. Siz parmaklarınızla da masaj yapabilirsiniz. Kullanım talimatında 1 saat bekletmeniz yeterli yazıyor fakat ne kadar fazla bekletirseniz o kadar fazla etki sağlıyor.

  Haftada 2 kere uygulamanız yeterli daha fazla uygularsanız daha hızlı sonuçlar alırsınız.
  
  Yıkama İşlemi : Yağları saçtan arındırmak kimileri için zor ve uğraştırıcı bir işlem. Fakat bana kuaförümün önerdiği 2 yöntemi paylaşmak istiyorum. Saçlarınızı ıslatmadan önce şampuanlayın ve sonra ıslatarak yıkayın. Diğer yöntem ise yumurtanın sarısını saça sürmek ben bu yöntemi pek uygulamıyorum çünkü ne kadar yıkarsam yıkayım yumurta kokuyormuş gibi bir his oluyor. Tabi seçim sizin.

Not: Boyut olarak 2 tipi var. Ben deneme amaçlı küçük boyunu almıştım 7 tl gibi bir fiyata büyük boyları 25 tl ve kesinlikle bir kaç sene kullanabilirsiniz  Çok bereketli bir ürün. Watsons'ta bulabilirsiniz. Pino ve Hobi kozmetikte bulabilirsiniz.

Çok uzun bir yazı oldu kusura bakmayın 

Güzel ve Bakımlı Günler Diliyorum...

2 yorum:

Vücut Güzellik dedi ki...

Deritus Krem: Nedir? Nasıl Kullanılır? Deritus cream 30 g tüp şeklinde ambalaja sahiptir. İlaç değildir, cilt bakımına yardımcı, egzama, alerjik reaksiyonlara karşı yatıştırıcı olarak kullanılır.

Vücut Güzellik dedi ki...

Yıpranmış Saçlar İçin Evde Maske Yapımı Saçlarımız, vücudumuzun en değerli aksesuarıdır. Özellikle kadınlar için kendini ifade etme biçimidir.