31 Ağustos 2014 Pazar

Watsons Hawaiian Volcanic Ash Burun Temizleme Bandı (Siyah Nokta Temizleme Bandı)

  Siyah Noktalar hepimizin ortak sorunu. Zaten çilek görünümlü bir burna sahip olmayı kim ister ki Buhar banyoları , peelingler , komedonla temizlemeler , tonikler derken biraz azalsa bile 1 hafta sonra aynadan bana göz kırpmaya devam ediyor...

  Gelelim Ürüne Watsonstan uygun fiyatlı olduğu için aldığım bir ürün. Normalde Diadermine siyah nokta bandı kullanan oldukça da memnun olan bir insanım fakat Diadermine'in içinden 6 tane , Watsons burun bandının içinden 10 adet çıkması haftada 1 kere burun bandı uygulayan biri olarak beni çok cezbetti 
Gelelim ürünümüze;



- Ciltteki fazla yağı emiyor. ( Karma ve yağlı ciltlerdeki burnum parlıyor sorununu engelliyor.)
- Kullanım sonrası temizlenmişlik hissini fark edebiliyorsunuz.
- Bantların yapısı yara bandı gibi çok kalın. Ama kolay kalkıyor 
- Cildimizi yüz yıkama jeliyle yıkayıp , pellingledikten sonra (Temizledikten sonra) yüzümüzü silip kurulamıyoruz!! sadece ellerimizi kurulayıp bandı burnumuza yapıştırıyoruz. Burnunuzun nemli ya da ıslak olması önemli çünkü bant yapışmıyor diyen bir sürü insan tanıyorum , nemli ya da ıslak olunca çok rahat yapışıyor  Üstünde 10- 15 dk bekletin yazıyor ama püf nokta şu kupkuru olana kadar bekletmelisiniz bu sayede kaldırırken tüm siyah noktalar bantla beraber kalkıyor.
- Tek sorun kokusu yıldızımız barışmadı kokusuyla  Koku almaçlarım fazla gelişmiş , kokulara acayip hassasım ama katlanıyorum 

  Genellikle arkadaşlarım "benim siyah noktalarımı hiç bir burun bandı temizlemiyor !! " serzenişlerinde bulunuyorlar. Aynı burun bandını kullanıyoruz , bana torpil geçip senin siyah noktalarını ıskalayacak hali yok öyle değil mi? Demek ki bir yerde bir yanlış yapıyorsunuz.

Ben nasıl kullanıyorum? Sizde eksik olan nedir?
- Tertemiz olmuş cildime "Cettua 1 dakikada ısı etkisi sağlayan maske" yi kullanıyorum. Bu maske cildinizi ısıtıyor , sıcak havlu etkisi yaratıyor ve fazla yağın dışarıya taşmasını sağlıyor. 1 dakika boyunca cildime masaj yapıyorum ve 1 dakika sonunda maskeyi ılık suyla temizliyorum. (Bu maskeyi Gratislerde bulabilirsiniz. İllaki bu maskeyi uygulamak zorunda değilsiniz 1 dakika boyunca buhar verip ya da banyo sonrası hemen uygulayabilirsiniz.)
- Tekrar hatırlatmakta fayda var buraya tekrar yazıyorum " Nemli ya da Islak cilde" uygulama yapmalısınız. Böylece bant daha iyi yapışıyor 
- İlk yanlışınızı söyledim burun bandını kesinlikle kupkuru ve sertleşmiş olana kadar burnumuzda tutuyoruz.
- İkinci yanlış burun bandını yumuşak ve yavaş kaldırmak arkadaşlar biraz daha hızlı kaldırdığınız zaman daha iyi aldığını fark edeceksiniz. ( ****Hassas ciltler çok sert kaldırıp burnunuzu kızartmayın! )
- Üçüncü ve son yanlışımız burun bandını çekme yönü. Çoğu kişi tek yöne çekerek kaldırıyor. Bazılarımız sağdan ve soldan yani 2 yönden. Ve gerçekten bu işi bilenler 3 yönden de kaldıranlar sizi tebrik ediyorum. Sağ tarafı sola doğru çekerek, Sol tarafı sağa doğru çekerek ama burnumuzun üst kısmına dokunmuyoruz. Bu kısmı, yani ortada kalan kısmı alın bölgemize doğu yani yukarı doğru çekerek tüm siyah noktalarımızdan kurtuluyoruz canlarım 

  Yazı uzun ama çok faydalı =)

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: