31 Ağustos 2014 Pazar

SALLY HANSEN NAİLGROWTH MİRACLE - HIZLI TIRNAK UZATICI VE GÜÇLENDİRİCİ

  Tırnakları uzamayan,çabuk kırılan , soyulan , tırnaklarını yediği için biçimsiz tırnaklara sahip olan ,sağlıksız görünümlü tırnaklara sahip olanlar bu ürün sizler için 

  Tırnaklarım çok kırılıyor , soyuluyor ve sonuç olarak uzamıyorlardı . Bloggerların o uzun bakımlı hoş tırnaklarını gördükçe benim neden uzamıyor diye üzülüyordum. ( Üzülecek başka derdin mi yok diyebilirsiniz fakat olur olmadık zamanlarda kırılan güçsüz tırnaklarınız olsa sizde üzülebilirdiniz. Hayır mı? üzülmez miydiniz? neyse ben hepimizin yerine üzülürüm.) Bu arada takip ettiğim bir kaç bloggerın tırnakları bile kırıldı nazarım değdi galiba düşünün ne derece bi kıskançlık  Ayrıca birazcık uzasalar yanlardan hafif çatlayarak kırılıp gidiyorlardı.



Bu ürün :

  İçeriğindeki soya proteini ile tırnaklardaki nem dengesini korumaya , Keratin ile kırılmaları ve yırtılmaları önlemeye, Kolojen ve vitaminlerle ise sağlıklı büyüme sağlamaya yardımcıdır. Nailgrowth miracle tırnaklarınızın 5 gün içinde %30 daha fazla uzamasına yardımcı olur.

  Gerçekten kırılmalarda , soyulmalarda, tırnakların hızlı uzamasında süper etkili bir ürün. 10 üzerinden 10 puan 

KULLANIMI:

  Şişeyi hafifçe çalkalayınız. Temiz ve kuru tırnaklarınıza her 2 günde bir uygulayınız. Eğer üzerine renkli oje sürecekseniz tek kat sürmelisiniz astar olarak kullanıyoruz, iyice kuruduğuna emin olduktan sonra renkli ojenizi uygulayınız . Sadece Nailgrowth miracle sürmek isterseniz yani üzerine herhangi bir oje uygulaması yapmayacaksanız 2 kat uygulamanız gerekiyor.

NOT: Ürün çabuk kuruyor, kokuya duyarlı olanlar için belirtmek istiyorum insanı bunaltan bir kokusu yok, rahatsızlık vermiyor. Ayrıca ürünü kullanalı 4 ay oldu ojenin yapısında bir bozulma olmadı. Fiyatı pahalı bulabilirsiniz fakat takma tırnaklara ve işe yaramayan tırnak sertleştiricilere verdiğiniz paradan daha ucuza geliyor.

NOT 2: Bu ürünün serumu var henüz kullanmadım , bu ürün bittikten sonra birde serumunu denemeyi düşünüyorum 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: