31 Ağustos 2014 Pazar

Essence All About Nude Far Paleti :

  Gratis'te ararken Rossmann'da bulup aldığım far paleti kendisi, bide kardeşi var "Essence All About Candies" tam yaz renkleri maviler,yeşiller, sarılar, pembeler onuda diğer yazımda yazacağım 
Aslında bu serinin 4 farklı paleti var ama ben sadece 2 tanesini bulabildim.

  Gelelim palete aslında elimde The Balm'in Nude Tude far paleti var ve ondada benzer renkler mevcuttur diye alırken içim içimi yedi fakat eve gelir gelmez annemle baktık ve hiçbir benzerlik yok , çünkü essence'in far paletinin rengi daha açık gerçekten adı gibi "nude" tonlarda. Bir tane kahve tonu azıcık benziyor başka hiçbir benzerlik yok 

  Paletteki farlardan üç tanesi simli üç tanesi ise sedefli yapıda. Evet palette mat renkler yok. Mat far kullanırım diyenler için uygun değil.



  Pigmentasyonlarına gelince, bazla kullandığım için sıkıntı yaşamadım, renkler de uygularken çok kolay sürülüyor ve dağılıyor. Üst sıradaki farlar çok açık tonda,siz belirgin renk istiyorsanız bir kaç kere üzerinden geçmek zorunda kalabilirsiniz. Ben swatchlarken 1 ve 2 numaralı farları göstermek için çok uğraştım ! Farlar birazcık tozutma yapabiliyor, özellikle göz altına uygulama sırasında çok dökülüyor. Fakat topaklanma sorunu yaşamadım.

  Bu paletteki favori rengime gelince kesinlikle 4 numara benim rengim ayrıca 5 ve 6 numara gölge vermek için ideal. Üst sıradaki 1 ve 2 numaralı farlar açık renkli, 1 numaralı farı kaş altına, göz pınarına uygulayabilirsiniz, hatta aydınlatıcı olarak elmacık kemiğinizin üzerine, dudağınızın "V" kısmına uygulayabilirsiniz . 2 numaralı farı göz kapağınıza baz olarak uygulayabilirsiniz.



  Paletin hafif, baharlık makyaj için uygun olduğunu düşünüyorum.

  13 tl gibi bir fiyatı var ve fiyatına göre işlevi gayet güzel. Tüm renklerini seve seve kullanacağımı biliyorum fotoğrafta renklerin swatchları mevcut karar size ait 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: