31 Ağustos 2014 Pazar

Dax Short and Neat Saçtaki Elektriklenmeyi ve Kabarmayı alan mucizevi bakım ürünü ;)

  Ben "DAX" ürünleri bağımlısı oldum galiba , bence kaliteli ürünleri olmasından kaynaklı bir durum. Tırnaklarım için "DAX Sulphur" , Saçlarımı beslemesi ve uzatması için " DAX Supergro" kullanıyorum. Devamlı takip edenler bilir grubumda bu ürünlerin paylaşımlarını yaptım. Fotoğrafları ve yazıları mevcut. Bu ürünün ise benim için farklı bir amacı var.

  Kısa ve küçük saçlarımız, ben onlara bebek saçlarımız diyorum ki bu saçlarla başımız dertte neden mi? Saçımızı bağlarız yanlardan çıkıverirler , fön çektiririz elektriklenirler , banyodan sonra kabarırlar vb. Hadi evde olduğumuz zamanlar sorun değilde dışarı çıktığımızda büyük bir sorun rüzgar eser , yağmur yağar , sıcak olur kabarır , elektriklenir . Tabi ki bunun için beni 1 saat kadar idare edecek bir çözümüm var. Hatta sizlerle paylaşayım , çantamda kesinlikle el kremi bulunduran bayanlardanım . El kremini elime sürer , elime iyice yedirir ve saçlarıma sürerdim elektriklenen, kabaran saçlarım geçicide olsa düzgün bir hal alırdı =)Tabi ki gün içinde bu yöntemi tekrarlamak hoş olmuyor. Tüm bunlara çözüm önerisi sunan ve saçı besleyen bir ürünle tanıştım. Hadi özelliklerine bakalım:



- Viks merhemi herkes bilir ürün aynı onun formatında , evet merhem kıvamında ama yağlı bir yapısı var. Kokusu ise hindistan cevizi gibi muhteşem kokuyor ( Hindistan cevizi aşığı biri olarak taraflı yazdım 
- Tamamen doğal yağlar içeriyor.
- İçerisinde hindistan cevizi yağı olması , antimantar özelliği sağlar. Saçın sağlıklı uzamasına , saçta oluşan kepeği engellemeye yardımcı olur 
- Fön sonrasında elektriklenmeyi alıyor.
- Kabarmaları önlüyor.
- Saç uçlarındaki kırıkları tedavi ediyor (evet yumuşacık yapıyor, içerisinde yağ var tabi ki tedavi eder)
- Cansız görünen saçlarınıza parlak ışıl ışıl canlı bir saç sunuyor. Mat saçlarınız varsa ve şikayetçiyseniz bu ürün sizin için üretilmiş 
- Katlı kesimleri şekillendirmenize yardımcı oluyor.
- İster ıslak saçlarınıza , ister kuru saçınıza mini minnacık avucunuzun içine alarak saçlarınıza sürün (avuÇ dolusu alıp uygularsanız yağlı yapış yapış bir görüntü ortaya çıkabilir, fındık büyüklüğünde alın hatta daha azını uygulayın ) İşte bu kadar basit.

Bugünlük de bana ayrılan yazının sonuna geldim umarım sizde memnun kalırsınız.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

NOT: Özellikle alışveriş yaparken dene çıkar dene çıkar işlemlerinden sonra savaştan çıkmış gibi görünen saçlarıma uyguluyorum çok memnun kalıyorum 

NOT 2: Watsons'tan 7 liraya aldım. 35 gr .

Hiç yorum yok: