31 Ağustos 2014 Pazar

FLORMAR NAİL ENAMEL DRYER ( FLORMAR OJE KURUTUCU SPREY )

  Ojeyi düzgün sürmekte , kurumasını beklemekte bambaşka bir dert . Bir süren pişman bir de sürmeyen.

  "Buluşmaya son 15 saniye oje sürmeliyim." diyen nadide insanlardanım. Anneciğimin deyimiyle hep son dakika golü atanlardanım. Benim deyimimle ise yumurta kapıya dayanmadan iş yapmayanlardan  Yahu son dakikaya ne bırakıyorsun akşamdan sür yatsana dimi ama yok son dakika sürücem ve sürdükten sonra acil yapmam gereken bir durum ortaya çıkacak ve tırnaklarımdan biri kesin bozulacak! Bu arada bi dakika ya bazen akşamları da sürüyorum ve ojelerim kendiliğinden yorgan , pike (uyurken üstüme ne attıysam) o desende oluyor. Yine böyle kendiliğinden pike desenli olduğu bir gün arkadaşım "çok güzel olmuş tırnakların canım nasıl yaptın ?" dedi. Gel de bu iltifatın üstüne sırrını açıkla , tatlım böyle öğrenmeni istemezdim 



  Neyse hemen konuyu toparlıyorum. İşte bu gibi durumlarda acil oje kurutucuya ihtiyaç duyuyoruz.

- Ojemizi sürüyoruz ve mükemmel sürülmüş ojelerimize bakıp 1 dk'lık saygı duruşunda bulunuyoruz (ciddiyim 1 dk bekleyip sprey'i sıkıyoruz sakın erken sıkmayın!) ve ardından "kuru ulen!" diyerek oje kurutucu sprey'i sıkıyoruz.
- Anında ojenin kurumasını sağlıyor diyorlar ama ben 2 kere sıkınca ancak kurutuyor  Ya da bir kere sık ardından 5 dk bekle yapabilirsiniz.
- Sıkınca eşsiz bir limon kokusu ortalığı sarıyor. Ama ne oluyorsa bundan sonra oluyor. Parmaklarınızda bir donma üşüme hissi ortaya çıkıyor , yazları güzelde kışın çok soğuk oluyor:(
- Tırnak derinizi besliyor diyor da benim tırnak derilerimi beyazlatıyor , sanki pudralamışım da kupkuru olmuş gibi garip bir görünüm. Nemlendirici krem sürünce geçiyor.
- İki farklı ambalajda biri 150 ml. diğeri 400 ml. Bana sorarsanız 400 ml alın bir sene boyunca yetiyor.

DİP NOT: Kalyonun ve golden rose'unda oje kurutucu sprey'i var. Kalyonun yazısını yakında yazacağım. Dönüp dolaşıp mecbur alıyordum , fakat golden rose'u çok övdüler birde ona bir şans vericem  Siz de bu ürünlerden birini kullandıysanız yorum bırakmayı unutmayın.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum 

Hiç yorum yok: