31 Ağustos 2014 Pazar

Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton :

  Benrinin koyu renk ojeler için asetonunu ilk duyduğumda almam gerektiğini biliyordum , zira kış aylarında koyu renk oje sürmeyi çok severim. Bu aseton piyasadaki diğer muadillerine göre gayet güçlü bir formüle sahip. Adındanda anlaşılacağı gibi koyu renk ojeleri çok kolay çıkarıyor. Asıl güzel tarafı ise simli ojeleri gerçekten mükemmel çıkarıyor hatta ne kadar az aseton dökerseniz o kadar iyi çıkardığını söyleyebilirim. Evet artık simli ojelerimizi çıkarmak için folyolara ihtiyacımız kalmadı  Ki ben ışıltılı tırnak hastası olmama rağmen , ojeleri çıkarmak gözümde büyüdüğü için simli oje sürmüyordum. Artık gönül rahatlığı ile sürebilirim ve sürebilirsiniz 



  Sonuç olarak güçlü formülü sayesinde ojeleri zahmetsizce çıkarmanızı sağlıyor.

  Kokusu rahatsız edici değil ama aseton kokusu sonuçta.

  Olumsuz yanı yok mu tabi ki var; Açık renk , koyu renk demeden sürekli bu asetonu kullanırsanız bir süre sonra tırnaklarda kuruma gözleyebilirsiniz. Ama ben sadece koyu renk ojeleri çıkarmak için kullandığımdan kuruma ile karşılaşmadım.

  Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Güzel ve bakımlı günler diliyorum hepinize...

Hiç yorum yok: