31 Ağustos 2014 Pazar

Pastel İnstant Care 8 saatlik gece bakım cilası :

  Tırnaklarım uzasın diye ne bulduysam aldığım bir dönemde tanıştık kendisiyle. Sağlıksız ve yavaş uzayan tırnaklara çözüm öneriyor yani sağlıklı ve hızlı uzayan tırnaklar vaad ediyor.

Ben daha önce benzerini görmedim. Neden mi?

- Krem desem krem değil ! Cila desem cila değil!
- Oje desem oje değil ! Oje şişesinde satılır ve içindeki uygulama aplikatörü oje fırçasının aynısıdır yani tırnağa oje gibi sürülür ancak suya değdiğinde çözünür. Bu nedenle uyumadan önce tırnaklara sürülüp yatılması daha uygundur. Zaten şişesinde şekilde 8 saatte gece bakım ibaresi bulunur.
- Su bazlıdır ve yosun ekstraktı içerdiği ve bu sayede tırnakları besleyerek sağlıklı uzattığını , günlük beslediğini iddia eder.
- Temiz, kuru ve ojesiz tırnağa uygulanır. Tırnakta hafif pembelik ve parlaklık bırakarak hemen kurur.
- Çıkartması o kadar da kolay değildir denir! Ama çok kolaydır  çünkü nasıl uygulayacaklarını bilmezler ! Çünkü ürünü incecik ve tek halinde sürerler!!! Bu uygulama yanlıştır , ürünü bir kat bütün tırnaklara sürüp daha sonra ikinci katı geçmek gerekir. Elinizi korkak alıştırmayın bol bol sürün  Bu şekilde sürdüğünüzde çıkarması çok kolaylaşıyor. Çıkarırken yapmanız gerekenlerle ilgili bir tüyo daha vereyim. Bir kaba ılık su koyup içine sıvı sabun katıyoruz (evet canlarım manikür yaparken hazırladığımız o suyun aynısı) ve tırnaklarımızı 3 dk bekletiyoruz , parmaklarımızla tırnaklarımızı hafifçe ovaladığımız zaman hemencecik çıkıyor 



  Sözün özü ben "Sally Hansen" ın ojesini kullandığımdan hergün uygulama imkanım olmuyor fakat haftada bir kere uygulama yapmaya özen gösteriyorum. Tırnaklarım daha canlı ve parlak görünüyor. Çıkarıp temizledikten sonra birde üstüne "Dax Sulphur" sürüyorum fotoğrafta gördüğünüz gibi capcanlı pırıl pırıl tırnaklar elde ediyorum 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum 

Hiç yorum yok: