31 Ağustos 2014 Pazar

KURUYAN RİMELİMİZE ÇÖZÜM !

  Makyaj malzemelerinde en iyiyi arama arayışımız biz kadınlar yaşadığımız sürece bitmeyecek. Hele ki benim gibi çok meraklı biriyseniz biri bitmeden bir diğerini almanız ve diğerini unutup kullanmamanız mümkündür.

  Sizinde makyaj çantanızın bir köşesinde bir kaç kere kullanıp unuttuğunuz fakat tekrar hayata döndürmek istediğiniz rimeller olduğunu biliyorum. Birçok yöntem okudum denedim ve en etkilisini yazıyorum. Daha kolayı yok mu var ama işe yaramıyor! Ben sizlerle hem kalıcı hem pratik formülü paylaşıyorum. Kimileri sıcak süt koymuş, kimileri sıcak çayın suyunu, kimi hint yağı veya badem yağı koymuş, tonik döküp , vazelin katmaya çalışanları bile duydum fakat hiçbiri işe yaramıyor.



MALZEMELER:
Gliserin
Sıcak Su

Kuruyan Rimelimizi;
1- Kaynamış su dolu bir bardağın içine ( rimellerimizin ağzını sıkıca kapatıyoruz) fotoğrafta gösterdiğim gibi kapak kısmı yukarı gelecek şekilde koyarak 5 dakika bekletiyoruz.
2- Rimelimizin iyice eridiğinden emin olduktan sonra içine 2. damla gliserin koyup çalkalıyoruz.
3- Kıvamı hala çok koyu ise damla damla gliserin ekleyerek kıvamını normal hale gelecek şekilde ayarlıyoruz.

NOT: Evet hanımlar biliyorum sıcak suda beklettikten sonra rimelimiz eski haline gelmiş ve canlanmış gibi duruyor fakat o şekilde kullanmaya devam etmeniz mümkün değil maksimum 2 -3 gün içinde tekrar kuru ve donuk haline dönüyor biz içine gliserin katarak rimelimizin ömrünü uzatıyoruz.

NOT 2: Özellikle renkli rimeller çok daha çabuk kuruyor bu şekilde ömürlerini uzatabiliriz 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: