31 Ağustos 2014 Pazar

BENRİ RENKLİ KURU ŞAMPUAN (YAĞLI SAÇLAR İÇİN , BUGÜN SAÇIMI YIKAMAYA ZAMANIM YOK DİYENLER İÇİN, BEYAZLARIMI KAPATMAK İSTİYORUM DİYENLER İÇİN) :

  Makyaj temizleme pamukları ve asetonlarıyla tanıyıp sevdiğimiz Benri markası artık kuru şampuanlarıylada evlerimize ulaşıyor. Kuru şampuanın bütün özelliklerini taşıyor ve en önemlisi geçici bir süreliğinede olsa beyazları mükemmel kapatıyor 

  Ürünün 50 ml ve 150 ml olmak üzere iki boyu var. 50 ml'lik 6.95 tl ,150 ml'lik ürün 9,95. Büyük boyunu alıp kullanmak daha avantajlı . İndirimde yarı fiyatına alıp kullanmak dahada avantajlı.

  Ayrıca Kızıl, Sarı , Kestane ,Açık kahve gibi kendi saç tonunuza uygun rengi seçip alabilmeniz için renk seçenekleri de var.

Vaat ettikleri:
- Saçı temizler.
- Hacim verir.
- Saçın canlı görünmesini sağlar.
- Saçtaki beyazı geçici kapatır.

  Bu ürünü ilk başta kendim kullanmak için almıştım , fakat benim sarı saçlarım için biraz koyu kaldı. İndirimde 2 adet 150 ml'lik boylarından aldığımdan anneme paslamaya karar verdim, her ay düzenli olarak saç boyama rutinimizin son haftalarına yaklaşırken annemin beyaz saçları onda biraz can sıkıntısı yaratabiliyor, o son haftalarda beyazlarını gizlemek için son derece mükemmel bir çözüm.



KİMLER KULLANMALI :
  Her gün duş almanın mümkün olmadığı zamanlar oluyor. Saç yıkamak kolay, o saçı kurutup şekil vermek zor iş . Kısaca saçınızı yıkamanızın mümkün olmadığı zamanlarda (özellikle soğuk kış aylarında) .
Saçları ince telli ve hacimsiz olanlar.
Düzenli saçlarını yıkadıkları halde yağlı saçlara sahip oldukları için gün ortasında saçları yağlananlar.
Uzun yolculuk sonrası yetişmeniz gereken bir yere gidecekseniz.

KULLANIMI:
  Uygulama yaparken renkli bir ürün olduğunu unutmayın ellerinizi ve yüzünüzü boyaması muhtemeldir bu yüzden sıkarken dikkat etmelisiniz. Suyla çabucak çıkan bir ürün içiniz rahat olsun.

  Saç diplerimize 1 kol boyu mesafeden sıkıp biraz kuruduktan sonra parmak uçlarımız yardımıyla saç derimize masaj yaparak dağıtıyoruz. Saçlarımız tamamen kuruduktan sonra mutlaka hafif hafif fırçalamak gerek aksi takdirde yağlı saç görünümü gider yerine kepekli gibi görünüm gelir. Ayrıca saçlarınızı öne atarak tersten tararsanız dahada hacimli saçlar elde edersiniz.

* Saçlarınızdaki yağlılık sorununu ortadan kaldırıyor fakat şunu belirtmek isterim, banyodan çıktığınız andaki canlı parlak görünüm gibi olmuyor, daha mat bir görünüm elde ediyorsunuz.
* Saçlarınızın hacimlenmesini sağlıyor.
* Saç renginize yakın bir görüntü oluşuyor.
* Beyazlarınızın kapanmasını sağlıyor.
* Kokusu , saç spreyinden daha ağır değil.
* Kısaca Benrinin Renkli kuru şampuanları annem için mükemmel bir ürün , benim saç rengim içinse birazcık koyu kaldı.

NOT : Benrinin RENKSİZ kuru şampuanları benim için vasat, spreyden farkı yok ve içindeki pudralar beyaz beyaz saçta kepek varmış gibi görünüyor. Kullanmıyorum tavsiyede etmiyorum. Kuzenime verdim saçlarını yaparken sprey olarak kullanıyor 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: