31 Ağustos 2014 Pazar

GOLDEN ROSE "NEON LİNE 107" ile Gökkuşağının Tüm Renkleri Gözünüzde :)

  Bayramda yaptığım rengarenk makyaj olsun , eyeliner gibi uyguladığım gökkuşağı makyajım olsun hep bu far paleti sayesinde. Kullanırken çocukluğuma döndüm resmen sulu boya gibi , insanda sürekli boyama isteği uyandırıyor , pardon makyaj yapma isteği diyecektim ;P (




  Renklere bakacak olursak tatlımı tatlı neon pembe , canlı bir turuncu , ışıl ışıl bir sarı , menekşeyi gözlerinize taşıyacak bir mor renk , ve kurbağa yeşili Aslında palette birde mavi renk olsaymış süper olurmuş şöyle içinde canlı bir elektrik mavisi olsa dimi ama 



- Yazın rengarenk ve canlı renklerde giyinmeyi seven insanlardanız , kışın kasvet veren kahverengi ve siyahlarına karşı yazın göz kamaştıran canlı renkleri göz kapaklarımızda olsa fena mı olur deyip aldım bu güzel farı 
- Flormarın tekli neon sarısı farına bir sürü para ödeyip ki bence performansları aynı , tatilde kırdım bide o sarı farı  sarı far arayışına girdim baktım tüm neon renkleri tek bir palette toplamışlar aldım gitti . ( Flormar'ın tekli neon farına 19 lira vermiştim! Düşünsenize 5 renk birden aldığınızı !)
- "Nyx" markasının tekli neon farları mevcut ve bu paletteki renklerden pigment olarak baya üstünler! Tabi NYX 'in tekli farının fiyatıyla bu paletin fiyatı aynı 
- Yapıları yumuşacık , pigment olarak fena sayılmaz fakat altına "far bazı" uygularsanız mükemmel canlı ve yoğun renkler elde edersiniz.
- Uygulama yaparken önce parmaklarım yardımıyla sürüyor, karıştırma fırçasıyla dağıtıyorum. Bu şekilde daha güzel duruyor.
- İçinden aplikatör çıkıyor fakat sünger uçlu olduğu için hiç kullanmadım.
- İndirimde 10 tl'ye almıştım canlarım.

NOT: Eski yazılarımda gökkuşağı makyajının nasıl yapıldığı ile ilgili fotoları bulabilirsiniz.

Buda bu paletle yaptığım colourful makyajım ;)


Güzel ve Bakımlı günler diliyorum.

Hiç yorum yok: