31 Ağustos 2014 Pazar

Maybelline Baby Lips "Pink Punch" ve " Cherry Me" ürün incelemesi :

  Herkeste bir Baby Lips çılgınlığıdır gidiyor. Bende merakıma yenik düşerek aldım. Hem ucuz fiyatlı oluşu, hem renkli ve nemlendirici oluşu insanı cezbediyor. Birde Gratis %30 indirim yapınca 4 lira gibi bir fiyata alma fırsatım oldu kesinlikle kaçırılmayacak fırsattı 

- Yapısı oldukça yumuşak ve uygulaması çok rahat.
- Dudaklarımda ağırlık hissi vermiyor, yapış yapış değil ama yinede dudaklarınızda bir tabaka olduğunu hissediyorsunuz.
- Yağlı bir hissi yok.
- İçeriğindeki "SPF 20" ile dudakları güneşin zararlı etkilerinden koruyor.
- Onarıcı bir etkisi yok.
- Dudakları nemlendirmesi güzel .
- Meyve aromalı kokusu harika.
- Renkleri ambalajda çok canlı dursa da dudağa sürdüğümüzde şeffaflaşıyor , inceliyor.
- Ambalajlarını çok sevdim. Renkli ve şirin ambalajlara sahipler. Bir hayli albenili ürünler al beni al beni diyor adeta.

  Baby Lipslerin yapısı çok yumuşak, ve uygulaması o kadar güzel ki. Ne çok ıslak ne de çok kuru, ikisinin tam ortası. Bende "Cherry Me" ve "Pink Punch" rengi var.



  "Cherry Me" en koyu/kırmızı rengi. Rengi tam bir kiraz rengi. Dudaklardaki duruşu muhteşem ve bir anda daha dolgun bir görüntü veriyor. Dudak kusurlarını ortaya çıkarmıyor (fakat siz yinede dudak peelingi yaptıktan sonra kullanırsanız daha mükemmel duracaktır) ve sanki kiraz yemişsiniz de rengi dudaklarınızda kalmış gibi bir görüntü ortaya çıkarıyor . Ayrıca duruşu çok doğal, hafif uygulama yaparsanız kendi dudak renginiz gibi duruyor.

  "Pink Punch" pembe tutkunlarının ve genç kızların çok seveceği bir ürün , rengi canlı açık pembe. Bu ürün "Cherry Me" ye göre daha iddialı fakat en başta belirttiğim gibi çok belirgin bir renk vermiyor ve yaz için ideal pembe dudak tonunu size sağlıyor. Dudaklarınız ne kadar pürüzsüz olursa duruşu o kadar güzelleşiyor.

Benim izlenimlerim bunlar sizde kullandıysanız yorumlarınızı bırakmayı unutmayın.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum ...

Hiç yorum yok: