31 Ağustos 2014 Pazar

L'oreal False Lash Wings Midnight Blacks Maskara :

  Loreal double extension rimelini kaldırıldığı günden beri, bir rimel arayışı içine girdim. Çünkü double extension'ı lise yıllarımdan beri kullanırım. Hiç bir zaman değiştirmedim taki bu seneye kadar bir sürü rimel denedim hepsinin yazısı sırayla gelicek merak etmeyin. L'oreal Paris False Lash Wings bu maskaradan memnun kaldığım için yazısını öne çektim. Aslında bu rimel kimileri için mükemmel kimileri içinse berbat bir ürün . O yüzden lütfen testerını kullanıp alın.

  Benim bu rimelle tanışmam yengemin sayesinde oldu. Üründen hiç memnun kalmamıştı bir de ben deneyim dedim ve sonuç muhteşemdi. Çok beğendim severek kullanıyorum. Yengemin kirpikleri seyrek ve kısa, benimkiler sık ve uzun . Kısa olması sorun değil bu rimel upuzun kirpikleriniz varmış gibi gösteriyor ve tek tek ayırıyor ama maalesef dolgunlaştırmıyor. O yüzden seyrek kirpiklilerde hoş bir görüntü oluşturmuyor. Kirpikleriniz sık fakat uzun değilse kullanın, benim gibi sık ve uzunsa da kullanın ama seyrekse bu rimelin yanına bile yaklaşmayın.




ÜRÜN ÖZELLİKLERİ:
1) Ambalaj bir kere insanı cezbediyor hem de fena halde. Ki denenmesiyle de aşık olunması arasında çok kısa bir süre var .
2) Fırçasını gördüğünüzde gerçekten şaşırabilirsiniz çok kısa boyuttalar ilk baktığımda işimi görür mü diye düşündüm ama uygulamasını bizzat yaptığım için gönül rahatlığıyla iş görür diyebilirim.
3) Tek kat uygulamada tek tek ayrılmış güzel sade bir görünüm elde edebilirsiniz. Bir kaç kat uygulamak isteyenler için diğer katları sürmeden önce biraz beklemeniz gerekecek hafiften kurusun öyle sürün. Ürünü kat kat sürseniz bile topaklanma yapmıyor.
4) Diğer rimellerle beraber kullanmak biraz zor topaklanma yapıyor. Fakat yine Lorealin False Lash Architect 4D rimeliyle uygulayınca hiç bir sorun çıkarmıyor . Hatta çok daha dolgun kirpikler elde ediyorsunuz.
5) Sıvı yapıda, sürümü kolay, çabuk sabitleniyor. Kirpikleri tek tek ayırması ve uzatması gerçekten çok başarılı hala denemediyseniz bence çok şey kaçırıyorsunuz.
6) Gün içinde dökülme yapmıyor. Kirpikleri ağırlaştırmıyor. Kuruduktan sonra yüzünüzü yıkasanız bile akma yapmıyor.



UYGULAMA :
  Üründe son dokunuşu eğimli kısmının yapması lazım bu yüzden fırçanızı 360 derece çevirerek kirpiklerinize sürmelisiniz. Biraz alışınca uygulaması çok kolay dert etmeyin  Fırçayı kullanmak yaratıcılığınıza kalmış. Nasıl rahat ederseniz o biçimde kullanın. Her çeşit etkiyi tek rimelle verebilirsiniz. En ince kirpiği bile yakalıyor. Uzatıyor ve güzelce kıvırıyor.

  Benim deneyimlerim bu kadar ben çok severek kullanıyorum umarım sizde severek kullanırsınız 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum ....

Hiç yorum yok: