31 Ağustos 2014 Pazar

ÇATLAKLARA ELVEDA DİYELİM !!!
Biliyorum başlık fazla iddaalı ama gerçekten farkı fark edeceksiniz.

1 haftada çatlaklarımda büyük değişim yaşadım rengi değişti yani belirginliği azaldı ayrıca inceldi, küçüldü şu anda çok fazla sevinerek yazıyorum bu yazıyı 

 Peki ne yaptım?

  Çatlaklarımın üstüne önce buz sürdüm oval hareketlerle eriyene kadar sürmeye devam ettim evet biraz soğuk oluyor ama zafere giden yol bu çile kutsal canlarım  Arkasından "Bio Oil" yağını sürdüm ve masaj yaparak güzelce yedirdim ve sonuç şu an muhteşem!. Siz bu yöntemi "At Kestanesi Yağı" kullanarakta uygulayabilirsiniz. Arkadaşlarım önerirken at kestanesi yağıyla kullan demişlerdi fakat ben bir süredir bio-oil kullandığım için ara vermek istemedim.



NOT:Eğer At kestanesi yağı kullanarak denerseniz sonuçları bu yazının altına yorum bırakın.

NOT 2 : Her iki yöntem içinde Olumlu ya da olumsuz sonuçları yorum bırakmayı unutmayın.

  Güzel ve Bakımlı günler diliyorum :))

Hiç yorum yok: