31 Ağustos 2014 Pazar

BOZA MASKESİ (5 haftada 5 yaş gençleştiren ,kırışıklık ve siyah noktalar için) :

Bir günde 3 ayrı maske yaparak sağlıklı ve gencecik bir cilde kavuşacağız =) Ne bekliyoruz hemen başlayalım :

Malzemeler:
3 Yemek Kaşığı Boza
1 Tatlı Kaşığı Nohut Unu 
1 Tatlı Kaşığı Tarçın

Hazırlanışı:



1. Maske :

  1,5 yemek kaşığı boza ile 1 Tatlı kaşığı tarçını karıştırıp yüzümüze sürüyoruz. Hızlı bir şekilde sürüp yavaş hareketlerle yaymanız lazım. 2 dakika cildimizde tutup yıkıyoruz. Sürdükten birkaç saniye sonra yanma hissi yaşayabilirsiniz o yüzden yumuşak hareketlerle dağıtıp yıkıyoruz. Yüzümüz bir miktar kızarıyor tarçından dolayı ama siyah noktası olanlar yüzlerini yıkadıklarında siyah noktalarındaki azalmayı farkedeceklerdir.

2. Maske :

  1,5 yemek kaşığı boza ile 1 Tatlı kaşığı nohut ununu karıştırıp yüzümüze sürüyoruz. Nohut ununu hazır almıyoruz. Evdeki nohutları havanda dövebilirsiniz böylece toz halinde kullanabilirsiniz. Bu maskeyi sürdükten sonra yüzünüzde bir ferahlama hissedeceksiniz. Maskeyi 15 dakika yüzümüzde tutuyoruz. Ve ılık suyla yıkıyoruz.
  Bu iki maskeyi ard arda uyguluyoruz. Biz evde 3 kişi yaptık bu maskeyi . Annem, ben ve yengem. Hepimizin cildi birbirinden farklı ama sonuç olarak hepimizin cildi parladı. İlk maskeden sonra annem siyah noktalarım baya azalmış keşke biraz daha bekletseydim bile dedi. Tabi bu kadar arındırma işleminden sonra cildinizi nemlendirmeyi unutmayın:) Biz bunun içinde bir maske yaptık.

3. Maske: Kaymak-Elma maskesi :

  Soyulmuş elmayı rondodan geçirip köpüklü kısmını kullandım. 2 yemek kaşığı kaymak ekledim ,iyice karıştırdım ve cildime sürdüm. 15 dakika beklettikten sonra maskeyi bir kağıt havluyla silip ılık suyla yüzümü yıkadım. Kaymak sayesinde yumuşacık , kırışıklıklardan arınmış bir cildiniz olur. Elma ise cildin diri kalmasını sağlar .(Bu maskeyi haftada 1 kere cildi nemlendirmek içinde kullanabilirsiniz)

Tüm bu maskelerin sonunda aydınlanmış, gergin pırıl pırıl bir cilt sizi bekliyor olacak.

Biz çok memnun kaldık. Umarım sizde çok memnun kalırsınız.

Hepinize güzel pırıl pırıl bir cilt diliyorum =))

Hiç yorum yok: