31 Ağustos 2014 Pazar

CETTUA BEFORE HAVİNG DATE (KOLAJEN MASKE)

  Cilde parlaklık , esneklik sağlıyor , nemlendiriyor, canlandırıyor , kırışıklıkların görünümünü gerçekten azaltıyor.

  Yine bir Gratis alışverişi sırasında yanımdaki genç kızların "mükemmel bu maskeler , ben çok memnunum ,stok yaptım vb." sözlerine kulak misafirliği yaptığımdan ötürü gerçekten bir merak içine girip hazır indirim var ya bende alıp deneyeyim dediğim mükemmel etkisi olan maske. Resmen gençleştiğimi hissettim  Annemde ne zaman bu maskeyi uygulasam hani bana bakışı ve bende isterem naraları atıyor =))

  Kore ürünü kendisi ,korelilerin cilt bakımına ve maskelere düşkünlükleri malum bu yüzden kore ürünü olması sevgimi birkaç kat daha artırdı ve gönül rahatlığıyla kullandım. Kutunun içinden 4 adet maske çıkıyor. Ta ta ta taaamm maskemiz KAĞIT şeklindeymiş. Baya şaşırdım bu duruma çünkü ilk defa kağıt maske kullandım ve ben bu olaya bayıldım. Yüzde gerilme yok, temizleme derdi yok , aman konuşma kırışıklıkların artar derdi yok 



  Gözleri ve dudağı açıkta bırakan bu kağıt maskeyi uygulaması çok kolay (kağıt mendile serum sürmüşler gibi bir his oluştu içimde ve hala aynı görüşteyim). Önce yüzünüzü bir güzel temizleyip tonik uyguluyoruz. Sonra maskeyi yüzünüze düzgün bir şekilde yerleştiriyorsunuz ( en zor kısım bu çünkü maske birazcık büyük geliyor yüze) ve kağıt maskedeki serumu yüzünüzün emmesi için 20-30 dakika uzanıp keyif yapıyoruz. Süre sonunda maskeyi çıkarıp yüzde kalan serumların emilmesi içinde parmak uçları ile hafif bir masaj yapıyoruz ve hazırız. Durulama da gerektirmiyor  Maskeyi haftada 2-3 kere kullanabilirsiniz diyor bence haftada 1 kere uygulamak yeterli !

  Maskeyi uyguladıktan sonra yüzüm tüm gün boyunca canlı ve ışıl ışıldı. İnce kırışıklıklarım hiç yokmuş gibiydi. Cildim sıkılaştı . Nemlendirmesi çok başarılı gün içinde tekrar nemlendirici sürmeme gerek kalmadı . Cildim yumuşacık oldu. Sağlıklı bir görünüme kavuştu. Sivilce,kızarıklık gibi bir etki yapmadı. Makyajsız geziyorum bu güzel maske sayesinde. Daha ne olsun 

NOT: Ailenizin yanında , kocanızın , sevgilinizin yanında yapmayın hortlak görmüş gibi bakıyorlar. Babam beni görünce tırstı , annem ilk gördüğünde küçük çaplı bir korku krizinin eşiğine geldi  Ama eşim/sevgilim benim her halimle beğenir diyorsanız sorun yok. 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: