31 Ağustos 2014 Pazar

SİYAH NOKTA, SİVİLCE VE KIZARIKLIKLARA BYE BYE MASKESİ : Aspirin Maskesi

  Aslında çoğumuzun bildiği bir maske fakat "kullanalım mı? Faydası oluyor mu? Bu da diğerleri gibi hiç bir işe yaramazsa?" gibi kafasında soru işaretleri olanlar ve bilmeyenler için yazıyorum.

  Bu maske çok ucuz ,çok basit ve ilk denemeden itibaren etkisini görebileceğiniz bir maske. Ayrıca 2 hafta kullanımdan sonra mükemmel cildinize hoşgeldin diyebilirsiniz 

Kimler kullansın:
- Cildim kızarıyor
- Sivilcelerim var
- Siyah noktalarım var
- Cildimde lekelenme var
- Özel günlerimde sivilcelerim coşuyor
- Gözeneklerim tıkalı
- Cildimi beyazlasın, porselen gibi cilt istiyorum diyenler bu maske tam size göre.



MALZEMELER:
- Aspirin (şeker kaplamalı olmayanından, çocuk aspirinleri olmaz!)
- Bal
- Su

Neden aspirin kullanıyoruz?
  İçeriğinde salisilik asit bulunuyor kullandığınız bir çok temizleme jeli,tonik vb ürünlerde de mevcut. Salisilik adı geçmiyorsa "BHA" olarak geçer. Bu sivilce önleyici bir maddedir.

HAZIRLANIŞI:
1) Tüm malzemelerimizi masamızın üzerine hazırlıyoruz.
2) Üç adet aspirini temiz bir kabın içine yerleştiriyoruz.
3) Üzerine 1 çay kaşığı su koyuyoruz ve bir dakika kadar bekliyoruz.
4) Temiz bir çay kaşığının arkasıyla eziyoruz.
5) Üzerine 1,5 çay kaşığı balımızı ekliyoruz.
6) Malzemeler bütünleşene kadar karıştırıyoruz. Maskemiz hazır cildimize yavaş hareketlerle sürüyoruz. Ben maske fırçasıyla uyguladım , siz elinizle de uygulayabilirsiniz.
7) Cildimizde 15 dakika bekletip , ılık su ile yıkıyoruz.
8) Bu maskeyi uyguladıktan sonra nemlendirici ya da serum hangi ürünü kullanıyorsanız yüzümüze sürüyoruz. Bu maskeyi uyguladığımız sürece nemlendirici kullanmadan dışarı çıkmıyoruz .
9) Yüzünde çok fazla sorun olanlar haftada 2 defa kullanabilirler. Çok sorunlu cildi olmayanlar haftada 1 defa kullanmak yeterli. Haftada 2 kereden fazla kullanırsanız cildiniz ürüne tepki vermemeye başlar. Ayrıca aspirin miktarında oynama yapmayınız ben daha fazla aspirin katayım daha iyi bir cildim olsun diye birşey yok. Lütfen verdiğim ölçülerin dışına çıkmayınız 
10) Aynadaki bebeksi ve yumuşacık cildinize merhaba diyebilirsiniz.

NOT: Bala alerjisi olanlar bal kullanmasınlar. Bizim için esas önemli madde aspirin bal kullanmasanız da olur. Balı cildimizi nemlendirmesi ve yumuşatması için kullanıyoruz.

Güzel ve bakımlı günler diliyorum.

Hiç yorum yok: