31 Ağustos 2014 Pazar

Sally Hansen Instant Cuticle Remover :

  Sally Hansen 15 saniyede Tırnak Eti Çıkarıcı ile kendi manikürünüzü sağlıklı bir şekilde kendiniz yapabilirsiniz..Ya da yaptırdığınız manikürün ömrünü uzatabilirsiniz. Tırnak etlerinizin çıkış süresini uzatabilirsiniz. Manikür yaptırdığımız zaman mutlaka tırnak etlerimizi kesiyorlar, maalesef benim tırnak etlerim hassas ve bu yüzden kanıyor. Manikürden sonra daha güzel görünmeleri gerekirken daha berbat yara bere içinde kalıyorlar.

  Bu ürün benim için mucize ve baş taşı bir ürün. Keşfettiğim en iyi en mükemmel ürün kendisi.5 dakikada tüm tırnaklarınıza manikür yapmanız mümkün. Bereketli de aynı zamanda, bitse bile alınası baş köşeye oturtulası bir ürün.



Uygulama Şekli:

  Ojeden arındırılmış, temizlenip fırçalanmış,"tırnak etlerimize" ince bir şerit halinde, tırnağımızın etrafını çevreleyecek şekilde sürüyoruz.(tırnağınızın üstüne sürmeyiniz!) 15 saniye bekleyin dese bile ben 1 dakika bekletiyorum sonra tırnak eti itici veya ahşap manikür çubuğu yardımı ile tırnak etlerimizi hassas bir biçimde itiyoruz. Tırnaklarımızda bir dakikadan daha uzun süre tutmamaya özen gösteriyoruz.

NOT :Bu ürünü nasırlaşmış bölgelerde de uygulayabilirsiniz.Nasırlı bölgeye sürerek bir dakika bekleyiniz.Daha sonra vakit kaybetmeden bu bölgeyi sabun ve su ile yıkayınız.Uyguladığınız bölgede bir dakikadan uzun bekletmeyiniz.

NOT 2 : Bu ürünün daha ucuza muadili yok mu derseniz var fakat bunun kadar etkili olmadığı bir gerçek ama onuda paylaşacağım  Ama bu ürünü alırsanız size çoook uzun süre yeterde artar bile =)

Güzel ve bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: