31 Ağustos 2014 Pazar

LOREAL İNFALLIBLE STAY FRESH ETKİSİ GÜN BOYU KALICI FONDÖTEN !

24 saat boyunca kusursuz görünüm ve canlı renk

Kalıcı fondöten kategorisinde büyük yenilik

-Bozulmaz
-Bulaşmaz
-Parlamaz
-Kurumaz
-Maske gibi durmaz

ürünün bize vaat ettikleri bunlar.



  Loreal'in fondötenlerini genel olarak beğeniyorum. Bu fondöten de beklentilerimi kesinlikle karşıladı. Hatta beklentimin üzerinde bir sonuç aldım diyebilirim.

  Şişesinin pompalı olması hem hijyenik açıdan hem de kullanım kolaylığı açısından gayet başarılı.
  
  Fondöten seçimi yaparken nelere dikkat etmelisiniz yazısını yazdığım için bu fondöten yazımda olduğu gibi diğer fondöten yazılarımda bu konudan bahsetmeyeceğim. Siz cilt alt tonunuzu biliyorsunuz. Ürünün iyi tarafı pembe alt tonu ve sarı alt tonu almak üzere iki alt tonda topluyor renklerini bu sayede alt tonunuza uygun renginizi seçebilirsiniz. Ne mat nede çok parıltılı bir yapısı yok.
  
  Bendeki renk 125-Naturel Rose. Denemeden, fikir sahibi olmadan, kadınlar günü indiriminde watsons mağazasında görüp en açık rengini aldığım ve çok memnun kaldığım bir fondöten. Genel olarak tüm markaların en açık tonu benim rengim , Halk arasında yoğurt tenli dediğimiz, ama kozmetik ürünler için beyaz tenli sınıfına giren insanlardanım. T bölgem karma diğer bölgeler ise kuru yapıda.
  
  Ürün Likit (ince) yapıda. Cilde pürüzsüz bir görünüm doğal bir parlaklık katıyor. Yüzünüzde cilt tonunu düzenleme de gayet başarılı bir ürün.
  
  Kalıcılığına gelince hafife alınmayacak derece de iyi bir ürün. Fakat dikkat edilmesi gereken bir nokta var ürün kullandıktan 1 saat sonra koyulaşıyor bu yüzden ince bir tabaka halinde uygulamalısınız. Yoksa hem maske gibi bir görüntü ortaya çıkıyor hem de yüz ve boyun bölgeniz arasında azımsanamayacak kadar fazla renk farkı ortaya çıkıyor.

  Kapatıcılığına gelirsek yapısı ince olduğu için çok yoğun bir kapatıcılık sağlamıyor fakat sivilce ve siyah noktaların görünümünü azaltıyor. Fotoğrafta da swatchladığım gibi ürün damarlarımın yeşil görünümünü azalttı ve eşit bir renk dağılımı yarattı.

  Parlama konusunda ise mat bir bitiş sağlıyor. Gün içinde makyaj tazeleme gereği duymuyorum.

  Yüzünüzde Fondöten varlığı belli oluyor. Maalesef yok gibi olsun diyenlerdenseniz bu ürün size göre değil. Yalnız şunu da belirtmek isterim hem kapatıcı hem de doğal görünüm veren fondöten yok bence.
  
  Özel günlerinizde gönül rahatlığıyla kullanılası bir fondöten.

  Spf 18 güneş koruma faktörü olduğunu da belirtmek istiyorum.

  Severek kullandığım bir ürün. Bana göre tek eksisi en açık renginde bile hafif bir pembelik olması. Başka bir dezavantajı yok benim için.

Gratis veya Watsons'ın İndirimini bekleyip denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

NOT: Kuru cilde sahipseniz ve bu fondöteni kullanacaksanız, nemlendirici kreminizi sürmeyi ihmal etmeyin, yoksa pütürlü garip bir görüntü ortaya çıkarıyor.

Güzel ve bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: