31 Ağustos 2014 Pazar

Bee Beauty Tatlı Bademli ve Narlı Vücut Peelingi ( Yağ bezesi sorununa çözüm ) :

  Uzun zamandır yazmak istediğim bir konu , dünde " yağ bezeleri için ne önerirsiniz?" sorusu üzerine yazmak istedim. Başlayalım o zaman 

  Yine Gratis'e özel Türkiye de satılmakta olan markalardan biri Bee Beauty Passion Serisine ait Tatlı bademli ve Narlı vücut peelinginden bahsedeceğim . Vücut peelingi , duş jeli ve vücut losyonuda var fakat benim ilk kullandığım ürünü peelingi oldu nedeni ise gratiste çalışan bayanla fazlasıyla içli dışlı (samimi) olmamız ve annemin yüzünde çıkmış olan "YAĞ BEZELERİni" konuşurken "Bak bu ürün çok iyi geliyor kesin almalısın" demesi şey bi de kokusu süper hatta mükemmel  Diğer ürünleri de eminim ki çok güzellerdir ama ben malum nedenlerden ötürü bu ürünü kullanmakla başlamak istedim 



  İçerisinde kayısı çekirdekleri tozu bulunuyor ve ölü derilerden arınmanızı sağlıyor.Doğal bitki ekstreleri ve doğal mineraller ile cildi nemlendiriyor , gerekli vitaminleri sağlıyor ve cilde canlılık kazandırıyor. Tatlı mı tatlı ambalajı ve de renginin güzelliği de bir harika...

  Peelingi çok beğendiğimi söyleyebilirim. Minik tanecikleri var rahatsız etmiyor. Görünürde tanecikler çok fazla değil ama uygulamada oldukça yeterli. Kokusu çok aşırı baskın değil ama vücudunuzu ya da yüzünüzü yıkayıp kuruladıktan sonra nar kokusunu hissedebiliyorsunuz.

  Düzenli kullanımda ( haftada 3 kere ) yağ bezelerinde ciddi bir azalış oluyor . Farklı çeşitleride var ama kız bu en etkilisi dedi zaten indirimde 8-9 lira gibi uygun bir fiyatı vardı aldık ve memnunuz 

  Güzel ve Bakımlı günler diliyorum 

Hiç yorum yok: