31 Ağustos 2014 Pazar

L'ORÉAL PARIS FALSE LASH ARCHITECT 4D MASKARA

  Fotoğrafta gördüğünüz gibi şık ,albenili , janjanlı, kımıl kımıl bir dış görünüşe sahip  Tabi ki bizim için önemli olan dış görünüşünden çok işlevi ! Bakalım neler vaat ediyor?

İşte fırçanın 4D yani 4 boyutlu özelliği:
1. Boyut: Tüm kirpikleri yakalayan asimetrik kenarlar,
2. Boyut: Kirpikleri kıvıran kıvrımlı kenarlar,
3. Boyut: Kirpikleri birbirinden ayıran dikey kenarlar,
4. Boyut: Kirpikleri kalınlaştıran düz kenarlar,



  Fırçası biraz uzun ve eğimli. Bence uzun olması mükemmel çünkü sürümü kolaylaştırıyor. 1 kat sürdüğünüzde gayet hoş duruyor fakat benim gibi kirpiklerinizin daha siyah ve dolgun görünmesini istiyorsanız 2. katı kesinlikle sürmelisiniz. Kuruması hızlı fakat 2 kat sürdüğünüz zamanlarda temizlemesi birazcık zahmetli ...
  Yapısına gelince sıvı değil kesinlikle hatta kuruya yakın denebilir. İlk başta çok kuru geliyor hemen bitecek bir ürünmüş gibi ama ben 4 aydır çok rahatlıkla kullanıyorum.Ve daha da kullanacağım 

Peki vaat ettiklerini yapıyor mu?
1. Dolgunlaştırıyor,
2. Kalınlaştırıyor,
3. Tel tel ayrılmış kirpikler elde edemiyorsunuz (istediğiniz tel tel ayrılmış kirpikler ise "L'oreal False Lash Wings" maskara öneriyorum yazısı aşağıda bir yerlerde:) )
4. Uzatıyor,
5. Kıvırma konusu biraz muamma kirpikleriniz düzse çok fazla kıvırdığını söyleyemem,
6. Fırça uca doğru inceldiği için en kısa kirpiklerinizi bile yakalıyorsunuz,
7. Simsiyah kirpikler sizi bekliyor,
8. Hemen kuruyor,
9. Topaklanma sorunu yok ,istediğiniz gibi kat kat sürebilirsiniz.



  Kısaca yorumum şu: Uzatmak , Dolgunlaştırmak , Kirpikleri yakalamak evet fakat kıvırmada bazılarını hayal kırıklığına uğratabilir. Ayrıca tel tel ayrılmış kirpiklerde elde edemiyoruz.
Sonuç: Genel olarak bakarsak bence bittiğinde tekrar alınıp kullanılmaya devam edilecek bir rimel. Ayrıca "Max Factor 2000 Calorie" kullanıp memnun kalanlar bu ürün tam size göre.

Benim deneyimlerim bu kadar ben severek kullanıyorum umarım sizde severek kullanırsınız 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum ..

Hiç yorum yok: