31 Ağustos 2014 Pazar

MECİTEFENDİ KAYISI ÇEKİRDEĞİ KREMİ (KAŞ-KİRPİK UZATMA YÖNTEMİ) :

  Aslında bu krem yüzdeki kırışıklıklar, göz altı morlukları ve kuru cildi olanlar için öneriliyor. Arkadaşım doktor tavsiyesi ile aldı ve kullanmaya başladı. Çok hoş kokulu, yumuşak kıvamlı, kolay emilen, oldukça makul fiyatlı bir ürün(15 tl). (Arkadaşım bu kremden önce kayısı çekirdeği yağı kullanmıştı yüzü hassas olduğu için yanma ve kızarıklık yapınca doktor bunu almasını tavsiye etmiş.)


  Peki kaş kirpik uzatma etkisi nasıl ortaya çıktı derseniz; Arkadaşım göz altı morluklarından çok dertli olduğu için göz altlarına da sürüyordu. Şansa bakın ki göz altı morlukların da büyük bir etkisi olmamasına rağmen, 10 günün sonunda alt kirpiklerinde uzama fark etmiş. Tabi ki kaş ve kirpiklerine gece gündüz sürmeye başlamış ve sonuç aylardır çıkmayan küsmüş kaşları 2 hafta içerisinde çıkmaya başladı. Kirpikleri deseniz gözünde arpacık çıktığı için kirpiğinin küçük bir kısmı yoktu ve yeni yeni çıkmaya başladı. Aynı sonucu annesinde de fark edince paylaşma gereği duydum.





  Kullanımı : 15 gün boyunca, akşam yatarken kirpiklerinizin dip ve uçlarına , kaşlarınıza bu kremi kulak çubuğuna bir miktar sürüp yedirin ve yatın. İşte bu kadar kolay...



  Ben yağ karıştırmakla uğraşamam diyenler için süper fakat sadece kaş ve kirpiğe sürmek için boyutu oldukça büyük. Keşke sesimizi duyup daha küçük boyda olanlarını da çıkarsalar. Yüzünüze sürün diyemiyorum çünkü tüylenme sorunu yaşayanlar için uygun olduğunu düşünmüyorum , diğerleri . Fakat bacaklarınızda batık, kızarıklık varsa kullanmanız mükemmel olur diye düşünüyorum.

Güzel ve bakımlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok: