31 Ağustos 2014 Pazar

L'ACTION DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI :

  Maskelerini severek kullandığım L'ACTION markasının dudak dolgunlaştırıcısını indirimde görünce dayanamayıp aldım. (İndirimlerin böyle kötü bir tarafı var nede olsa indirimde diyerek ihtiyacımız olmayan tonlarca şeye para yatırıyoruz. Hiç yoktan ben öyleyim!)

  Bayram fotoğrafıma kızlar dolgu mu? gerçek mi ? gibi yorumlar yapınca bu ürünü paylaşayım dedim . Ürün 4 haftalık düzenli kullanım sonrasında Dudağınızı kalınlaştırmayı , dudak şeklini belirginleştirmeyi vaad ediyor. Ürünü çok düzenli kullanmasam da , bende dolgunlaştırma etkisi yaratmasa da ki bazılarında çok işe yaramış 1 ay düzenli kullanmışlar çünkü! benim dudaklarıma 3 katkısı oldu;



1- Çok güzel nemlendirdi
2- Dudak şeklini belirginleştiriyor
3- Çok güzel parlatıyor  rujunuzun üstüne de rahatlıkla kullanabilirsiniz 

NOT : Çok tatlı bi kokusu var  oyun hamurlarını anımsattı bana 

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum 

Hiç yorum yok: