15 Eylül 2014 Pazartesi

Loreal Elseve Mucizevi Saç Bakım Yağı (Cansız saç uçları, yıpranmış ve elektriklenen saçlar )

  Toplumun dayatmaları sonucu daha bakımlı , daha temiz, daha hoş kokulu kadınlar ortaya çıktı. Aynı toplum bununla da yetinmedi uzun saçlı olmanın erkekler üzerinde olan etkisini o kadar yere göğe koyamadı ki kadınlar saçlarını uzatmak için bir çok formül denemeye başladı, kadınların saçları uzadı ama toplum hala aç bir kurt gibi kapıda bekliyordu kadın dediğin canlının saçlarında beyaz olmamalıydı kocasına güzel görünmeliydi, " yemek , ütü , bulaşık, çocukların derdi, çocukların ödevleri " yetmiyormuş gibi tepeden tırnağa bakımlı olmalıydı. Hadi vücutlarının geri kalan yerlerini elbise ile kapatıyorlardı ama saçlarını eşleri görüyordu ve eşler soğutulmaya gelmezdi mazallah kapımızda sinsice dolanan kadınların varlığını ileri sürdüler. Başlangıçta bir varsayımdı ama birileri bu varsayımı 40 kere tekrar etmiş olacak ki bu varsayım gerçek oldu, sevgilisi olan, evli erkekler daha cazip bir av durumuna geldi çünkü bu adamlar birine bağlanabiliyorlardı ve bu erkekler yoldan çıkarılıp, kapılası erkeklerdi. Ve kadınlar formüller üretmeye başladılar daha bakımlı , çok daha bakımlı, dışı sizi içi kendini yakan cinsten kadınlar ortaya çıktı. Dışarıdan kusursuz görünen güzelliklerini sürdürmeleri gerekiyorlardı. Saçlardan başladılar işe... İddalı saçlar , iddalı renklerle ortaya çıktılar ve herşeyin bir bedeli vardı saç boyama işlemlerinin , fön makinalarının, evlerimizin vaz geçilmezi maşaların ve pek tabi düzleştiricilerin, düzleştiricisi olmayan kadınlarda boş durmadı saçlarını ütüleyerek onlarda kusursuz görünüme kavuştu ama bu kusursuz görünüm uzun sürmedi saçları zamanla mat ve yıpranmış bir hal aldı. Bu döngüde bir çok kozmetik firmasının ekmeğine yağ sürdü kullandığımız ürünlerin kimi işe yaradı, kimi zaman ve para kaybı olarak hafızalarımızda yer etti.

   Vuuu ne yazdım be bir saç bakım yağı için böyle bir yazı yazdığım için bana nobel vermeleri gerekir ;P Kızlarcım son zamanlarda saç uçlarım çok kırık ne yapsam işe yaramıyor, "serap bana bir çare" naraları atan güzel takipçilerim sizlere süper bir haberim var aradığımız parlaklık ve yumuşaklığı saça veren, saçlarımızı neme doyuran formülü Elseve bulmuş, fiyatıda 2 şişe badem yağı parası =)

Tüm saç tipleri için uygun

    
   Ürünü ilk gördüğüm anda cam şişesi beni cezbetmişti. Tabi bir süre sonra camdan plastik şişeye geçiş yaptılar ama Allahtan cam şişeli halini stoklamışım. Nedense cam şişeler bana daha sağlıklı geliyor. Ürünün miktarı 100 ml yeterli bir miktar ve uzun süre kullanıyorsunuz. Watsons, Gratis , bir çok kozmetikçi ve marketlerdede satılan bir ürün. Fiyatı 20 tl fakat gratiste kampanya ile 9 liraya düşüyor. Tükenmeden alın derim ;)


kokusu çok güzel ve saçta yağlı bir his bırakmıyor


    Bu ürüne mucizevi yağ diyorlar çünkü istediğiniz zaman istediğiniz şekilde uygulayabiliyorsunuz.

* Duştan Önce Uygulama: Duştan 30 dk önce saç uçlarıma sürüyorum ve saçlarımın emmesini bekliyorum daha sonra duşa girip güzelce yıkıyorum. Duştan sonra yumuşacık saçlar beni bekliyor oluyor bu yöntemi çok severek kullanıyorum.

* Duştan Sonra: Saçlarımı kurutmadan duramayanlardanım azıcık bile olsa o fön makinasını saçlarıma tutarım.Duştan sonra saçlarıma nemlendiğine ,yumuşadığına karar verene kadar bolca sürüyorum ve sonrasında sorunsuzca saçlarımı tarıyorum ve kurutuyorum.

* Düzleştirici kullandıktan hemen sonra sürüyorum böylece düzleştiricinin saçlarımdan aldığı nemi tekrar saçlarıma veriyorum ve saçlarım parlıyor.

* Yaz aylarında havuzun zararlı kimyasalları, deniz suyunun tuzu ve güneşin kavurucu etkisiyle mahvolan , keçeleşen saçlarımı yumuşatması için denizden ve havuzdan hemen sonra.

*  SAÇ BOYASI YAPARKEN :Bunu özellikle büyük harflerle yazıyorum eğer SARI saçlıysanız dip boya işlemlerinde saçlarınız aşırı aşırı yıpranıyor ama ben bu yağ ile saç uçlarındaki kırıkları , kurumayı yokmuş denecek kadar azalttım!!!  Nasıl mı tabi ki boyama öncesinde yıpranmış saç uçlarıma sürerek! Saç açtırma işleminde kesinlikle bu yöntemi deneyin pişman olmayacaksınız.

gördüğünüz gibi şeffaf renkli bir yağ

* İhtiyacım olan her anda yan, saçımın cansız ve mat olduğunu hissettiğim anlarda her zaman uyguladım ;)

  Saçlarınız benim gibi kuru, kırık ve yıpranmışsa, kuaföre gidip kestirmek istemiyorsanız ve saçlarım kabarıyor, elektrikleniyor diyorsanız bu yağ tam size göre.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...


Hiç yorum yok: