24 Eylül 2014 Çarşamba

Krauterhof Anti-Cellulite Gel [ Selülitle Savaş Başlasın ;) ]

   Birçok ürün aldık, denedik ve yanıldık. Bu seferde olsun yine al yine yanıl diyerek almış olduğum bir ürün kendisi 10 günlük kullanım sonucunda selülitlerinizde gözle görülür bir biçimde değişim vaad ediyor. Fiyatı 30 lira civarı , Watsons ve Gratis mağazalarında rahatlıkla bulabileceğiniz bir ürün kendisi.


   Kremin yapısı şampuan kıvamında zaten adından da anlayabileceğimiz gibi jel yapıda bir ürün ;) Limon kokusu alıyorum bu üründe ve resmen limonlu puding gibi yemek istiyorum kokuyu alınca :) İçerisinde biberiye yağı, nane yağı, kafein , kesinlikle kırmızı biber yağıda var, limon yağı var bence tabi ekstra olarak panthenol, kafein ve carnitin var.


   Thermo etkiye sahip  yani ısıtıyor ve yağ hücrelerinizin küçülmesini sağlıyor. Yağları yakıyor yahu ;)


 Gelelim kullanımına ;

Bacaklarınıza yumuşak hareketlerle masaj yaparak yediriyoruz ve yaklaşık 10-15 dakika içinde bir yanma hissi sizi sarıyor. Bildiğiniz, düşündüğünüz gibi değil cayır cayır yakıyor adamı hele miktarını biraz kaçırdıysanız daha fazla yanma hissedeceksiniz demektir. 2 hafta sonunda gözle görülür bir değişim var bacaklarımın sıkılaştığını hissedebiliyorum, bu ürünü diyet ve sporla desteklerseniz vücudunuzda çok büyük değişimler sizi bekliyor demektir. Ayrıca bacakları pürüzsüz yumuşacık yapıyor ;)


Bittikçe alınıp kullanılası bir ürün.

DİPNOT: Bu ürünün serumuda var selüliti çok olanlar serumla başlayıp bu ürüne geçebilir.

DİPNOT 2: Aman dikkat bu ürünü sürdükten sonra kesinlikle yıkayın ben sürdükten sonra yanlışlıkla dudağıma sürdüm, dudaklarımı kavlattı ve acı biber tadını hissettim ;)


DİPNOT 3: Varisi ve damar çatlaması olanlar kullanmasın damarlarda morarma yapabilir.

Güzel ve Bakımlı günler diliyorum...


Hiç yorum yok: