29 Nisan 2015 Çarşamba

BEYAZ ÇAY İÇiN İÇİRİN ...

Bu aralar bir beyaz çay furyasıdır gidiyor. Babamla bu furyaya katılalım dedik. Annem öyle antin kuntin çayları sevmez "ölümün tedavisini bulmuşlar bu çayı iç 100 yıl yaşa deseler " yüzünü gözünü buruşturur içmez ona siyah çay ver 1 gün ömrün olacak de kadın umursamaz. Neyse Hazırladım çayları babamda bu ara benimle yeşil çay içiyor. " Serap buda acımı? ağzım diğerine yeni alıştı..." diyerek soru yağmuruna tutuyor. Hadi çay muhabbeti yapalım baboşla dedim. Oturdum yanına tadını çok beğendi "yumuşacık , yağ gibi akıyor insanın boğazından , kesin pahalıdır bu ama böyle güzel şeyler iç. Sağlığa yararlıymış ben duydum televizyonda. " diyor. İki güldüm eğlendim ve hobareyy konu makyaj malzemelerime geldi. "Şimdi o boyayı , ruju ojeyi süre süre derin ejderha derisine dönecek, kalınlaşacak sepsert olacak delikli deşikli ...." diye saydırıyor babam . Aklımda deli sorular oluştu. " Babam ejderhaların derilerini nerden biliyor, game of thrones izliyorda benden mi saklıyor? Babamın zamanda yolculuk yapan bir makinası var ve bundan neden benim haberim yok ? Babam aslında yüzyıllar öncesinde yaşamış ve reenkarnasyon ile yeniden mi vücut bulmuş? , acaba geçmiş hayatında bir ejderhamıydı sinirlenince bazen ağzından alevler püskürtecek diye korkuyorum " şaka bi yana resmen adam Ejderha Bilimi diye bilenen ''Draconologie' ilgileniyor ya la smile ifade simgesi Fantastikkk ... Neyse ben bunlarla ilgili hayaller kurarken zaten konuşması bitmişti bende tin tin odama dönmüştüm...



BEYAZ ÇAY , BEYAZ ÇAY SÖYLE BANA NEYE YARARSIN SEN BU FANİ VÜCUTTA ?
1-) Bağışıklık sistemini kuvvetlendirir, kanserden korur.
2-) Erken dönemlerde kansere neden olan hücre mutasyonlarını engeller.
3-) Cildi güzelleştirir.
4-) Çok yüksek oranda antioksidan içerir.
5-) Tansiyon ve kolesterolü düşürür.
6-) Virüs ve bakterilere karşı etkisi yeşil çaydan daha kuvvetlidir.
7-)Çok düşük oranda kafein içerdiği için, kafeinin zararlı etkilerinden korunmayı sağlar.
glasses ifade simgesi Zayıflamaya yardımcı olur.
9-) Florit içeriği zengin olduğundan dişlerde plak ve çürük oluşmasını önler.
10-) Yaşlanma, kırışıklık ve sarkmalara karşı olumlu rol oynar.
11-) Pürüzsüz ve yumuşak bir cilt için etkilidir.
12-) Kemiklere faydası olur. Osteoporozda faydalıdır.
13-) Cildi kuvvetlendirici, hücre yenilemeyi destekleyici özelliği de vardır.
14-) Ayrıca C ve K vitaminlerini de içerir.
DİPNOT : Bendeki Doğadan - Beyaz Çay/ Portakal çiçeği tadı gerçekten çoook güzel. Şimdiden afiyet olsun güzeller...
Güzel ve Bakımlı günler Kızlarcım...

Hiç yorum yok: